MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Podczas przedłużenia umowy na Internet i TV w pakiecie, konsultant wyraźnie poinformował, że zostanie wprowadzona korekta do umowy, ustalająca wysokość kwoty pierwszej faktury nowej umowy. Po 4 miesiącach firma Multimedia wyłączyła usługi (pomimo opłacanych, zgodnie z umową, co miesięcznych faktur) i wszczęła postępowanie windykacyjne. Pani na infolinii stwierdziła, że konsultant widocznie nie wprowadził korekty do systemu - przyjęła zgłoszenie reklamacji informując, że jej rozpatrzenie zajmie do 30 dni, a jedyną opcją ponownego uruchomienia usług i zakończenia postępowania windykacyjnego jest uregulowanie niesłusznie naliczonej, dodatkowej opłaty... Multimedia - Wasi pracownicy to [Moderacja] ..?