~ klik • 2018-12-29
Ocena:
Internet oferowany przez Multimedia to kpina z klientów. Obstawili się infolinią i automatami i można sobie porozmawiać: przyciśnij jeden, przyciśnij dwa itd. Efektu żadnego. Każde święta to strata nerwów przy nie działającym internecie. Nie ma nawet komu zgłosić. Można godzinami siedzieć na infolinii i nie usłyszysz żywej osoby. Ustalili sobie ceny podstawowe z kosmosu. Żaden operator takich nie ma i łaskawie robią promocje by zrównać się z konkurencją i stosują pułapki by karnie obciążyć tymi sufitowymi cenami. Mają problem z dostawą 10 czy 30 Gb, a naciągają klientów na znacznie droższy (podobno szybszy) internet światłowodowy. Uwaga na umowy zawierane przez telefon. Pomimo, że ustalenia podobno są nagrywane (nigdy nie mogą ich odszukać) zdażają się rozbieżności pomiędzy tym co ustalono, a zawartością usługi.
37325