MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam usług ten firmy, internet to wielka porażka. W umowie 60mb, w rzeczywistości max.10mb. Rozłącza kilka razy dziennie.

Komentarze (2)

użytkownik
~ Niezadowolona  •  2018-08-15
To prawda. Uslugi TV również. Mial.płacić za wszystko 170 zlotych,przysylali faktury na 200,po moich dwóch interwencjach,gdzie konsultantka przyznala że to jej błąd iwina zrobili korektę na 9 zlotych brutto! Czekam do końca umowy i rezygnuję ze wszystkich ich beznadziejnych uslug.NIE POLECAM
użytkownik
~ Pracownik  •  2018-08-28
Po pierwsze w umowie jest do 60mb/s a nie 60 Mb/s, także operator nie gwarantuje, ze ta prędkość będzie osiągalna. Proszę doczytać umowę a później wypisywać bzdury. Jeżeli internet szwankuje- bo to tylko sprzęt i ma prawo zapraszam na dział techniczny 345 345 345 proszę się nie dziwić, ze na infolinii trzeba chwile poczekać skoro to infolinia ogólnopolska i obsługuje nie tylko pana/ pani lokalizacje ale cała Polskę. Jeżeli nikt nie zgłosi problemu z internetem tylko żali się wypisując zbędne komentarze nikt go z naszych techników nie naprawi ponieważ nie mamy zgłoszenia. Wiec najpierw proszę poszukać problemu u siebie i znaleźć chwile żeby porozmawiać o problemie niż tracić czas na bezpodstawne oskarżania. Jakimś cudem internet się pani/ panu nie zaciął przy dodawaniu tego komentarza,oh jaka szkoda :)
dodaj komentarz +