~ Damiano • 2018-08-02
Ocena:
Jeszcze go nie mam a już wystawiam negatywną ocenę.Od tygodnia podłączają mi internet i prawdopodobnie potrwa to jeszcze kolejny tydzień albo i dwa.Za pierwszym razem okazało się ze nie maja modemu ..... Za drugim razem pan przyjechał nie przygotowany bez narzędzi i również nie podłączył. Dziś miał być 3 raz ale nawet nikt nie przyjechał, nie zadzwonił a "majster" miał być miedzy 12-15.Biuro obsługi oczywiście nic zrobić nie może bla bla bla.... I tak siedzę jak debil i czekam na gościa który nie ma zamiaru nawet przyjechać ... Robicie sobie kpiny z ludzi, nie szanujecie naszego czasu, co wy myślicie że będę warował jak pies przez pól dnia??Gdyby chociaż łaskawie się ktoś odezwał ze montera dziś nie będzie ale w ten sposób pokazujecie jak bardzo macie klienta głęboko...
34643