~ Peter Falk • 2018-07-02
Ocena:
Napisalem po angielski i wytulmaczylem przez google translate. Przepraszam za blady.
Naprawdę trudno dotrzeć do ich call center. Czasami czekałem około 20 minut i nadal nie mogłem połączyć sie z ich centrum telefonicznego.
Multimedia to naprawdę bardzo chciwa firma.
Kiedy podpisujesz umowę, subskrybują cię dodatkowe usługi, takie jak program antywirusowy, zapora sieciowa itp., Aby zarobić więcej pieniędzy. Jedyny sposób na pozbycie się tych dodatkowych usług, muszis isc do biura przez długie kolejki i rezygnowac z subskrypcji. Bardzo dziwne.
Ta firma może wyłączyć internet w celu modernizacii bez ostrzeżenia i w dowolnym momencie. To zdarzyło mi się kilka razy i nie obchodzi ich, czy przeszkadzają ci w poważnej pracy.
Kiedy miałem z nimi kontrakt na 2 lata i przeniosłem się do innego miasta (w momencie przeprowadzki miałem jeszcze około 1 roku kontraktu), w moim nowym miejscu zmusili mnie do podpisania nowego dwuletniego kontraktu. Firma jest taka sama, klient jest taki sam, usługa jest taka sama, tylko w celu przeniesienia musisz podpisać nową umowę na 2 lata zamiast dokonać aneks do istniejącej umowy. Musiałem więc podpisać nowy dwuletni kontrakt, ale jeszcze po roku musiałem się przenieść do tego samego miasta ale na inny adres, ale pod moim nowym adresem nie było uslug Multimedii i zaproponowali mi w biurze Multimedii rozwiązanie umowy. A ponieważ możesz wiedzieć, że przedwcześnie kończysz umowę, musisz zapłacić kare. Najpierw wpychali mnie w pułapkę, a potem zabrali pieniądze za nic. Naprawdę żałuję, że skontaktowałem się z nimi
Pomysl dwa razy przed wyborem tego operatora.
34085