~ Niezadowolona i zła • 2018-06-27
Ocena:
Najgorszy dostawca telewizji i internetu. Korzysta z wszelkich nie etycznych zachowań handlowych. Ukrywa dodatkowe koszty, nie informuje dokładnie o czasach trwania promocji, jawnie kieruje się złą wolą wobec klienta. Sytuacja: po przedłużeniu umowy zostały mi zaproponowane dodatkowy pakiet HBO za darmo na trzy miesiące. Przed upływem 3 miesięcy miałam zadzwonić na Infolinie i zrezygnować z pakietów HBO by dodatkowo nie płacić. Poza HBO zostały mi włączone jeszcze jakieś dodatkowe pakiety o których nie wiedziałam. Gdy chciałam się skontaktować z Infolinią w ostatnim miesiącu promocji, nie mogłam się dodzwonić. Gdy udało mi się dodzwonić 28 dnia miesiąca, Pan stwierdził że mają okres rozliczeniowy do 25 i mogą mi wyłączyć pakiet dopiero za miesiąc (za który oczywiście muszę zapłacić). Mało tego po upływie tegoż miesiąca, prawda, wyłączyli mi HBO ale te [Moderacja] pakiety o których nawet nie wiedziałam zostały włączone i koszty ciągle były naliczane. W siedzibie Multimedia stwierdzili że nie określiłam że chce mieć wyłączone wszystkie dodatkowe pakiety a tylko HBO. Przecież nawet nie wiedziałam że mam dodatkowe pakiety. Podsumowując [Moderacja]
33969