MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy dostawca telewizji i internetu. Korzysta z wszelkich nie etycznych zachowań handlowych. Ukrywa dodatkowe koszty, nie informuje dokładnie o czasach trwania promocji, jawnie kieruje się złą wolą wobec klienta. Sytuacja: po przedłużeniu umowy zostały mi zaproponowane dodatkowy pakiet HBO za darmo na trzy miesiące. Przed upływem 3 miesięcy miałam zadzwonić na Infolinie i zrezygnować z pakietów HBO by dodatkowo nie płacić. Poza HBO zostały mi włączone jeszcze jakieś dodatkowe pakiety o których nie wiedziałam. Gdy chciałam się skontaktować z Infolinią w ostatnim miesiącu promocji, nie mogłam się dodzwonić. Gdy udało mi się dodzwonić 28 dnia miesiąca, Pan stwierdził że mają okres rozliczeniowy do 25 i mogą mi wyłączyć pakiet dopiero za miesiąc (za który oczywiście muszę zapłacić). Mało tego po upływie tegoż miesiąca, prawda, wyłączyli mi HBO ale te [Moderacja] pakiety o których nawet nie wiedziałam zostały włączone i koszty ciągle były naliczane. W siedzibie Multimedia stwierdzili że nie określiłam że chce mieć wyłączone wszystkie dodatkowe pakiety a tylko HBO. Przecież nawet nie wiedziałam że mam dodatkowe pakiety. Podsumowując [Moderacja]