~ zadowolony • 2018-04-25
Ocena:
\\r\\nOto treść wiadomości, którą wysłałeś do \\\"Multimedia Polska S.a.\\\" za pomocą Cylex \\\"22.04.2018\\\": \\r\\nTECHNIK WIDMO\\r\\n\\r\\nW związku z kończącą się umową, w dniu 25.03.2018r. otrzymałem ofertę \\r\\nod firmy Multimedia Polska (tel. 244 244 244). Podczas rozmowy zostały\\r\\nustalone warunki oferty, które zaakceptowałem. Poinformowano mnie, że mam oczekiwać wizyty technika w dniu 06.04.2014 roku w godzinach 15-18.\\r\\nNiestety okazało się, że zapomniano o mnie. Odczekałem kilka dni \\r\\npo czym dzwonię do Multimedia żeby się dowiedzieć co się dzieje.\\r\\nI tu szok. Rozmowa z dnia 11.04.2018r. godz. 12:56 - Dowiedziałem się,\\r\\nże nic nie wiedzą i nie mają w systemie informacji o ofercie. Czary mary?\\r\\nNo dobra pomyłki się zdarzają , jesteśmy tylko ludźmi. Poinformowano mnie,\\r\\nże sprawdzą to jeszcze i skontaktują się ze mną. Ok no dobra super.\\r\\nWtedy poczułem się docenionym klientem jednak jak się okazało nie na długo.\\r\\nOdczekałem kilka dni w ciszy i postanowiłem znowu przedzwonić do \\r\\nMultimedia. Podczas kolejnej rozmowy w dniu 18.04.2018r. o godz. 12:56 dowiedziałem się, że wszystko jest ok i jutro czyli dnia 19.04.2018r. \\r\\nw godz. 15-18jest wystawione zlecenie i mam oczekiwać na przyjazd technika.\\r\\nGdybym nie przedzwonił to bym o wizycie wyczekiwanego technika nic nie wiedział. W związku z pracą musiałem zmienić plany na czwartkowe popołudnie. Trudno jak trzeba to trzeba.\\r\\nW końcu nastał ten piękny dzień. Oczekując na technika czas upłyną bardzo szybko. Minęła godz.18 i postanowiłem zadzwonić do Multimedia. Podczas tej rozmowy w dniu 19.042018r. o godz. 18:06 poinformowano\\r\\nmnie, że mam cierpliwie czekać, prawdopodobnie technik ma jakieś\\r\\nopóźnienie, i że w systemie nie ma informacji, że montaż został odwołany. \\r\\nOk. Super. To sobie czekałem, czekałem i czekałem tak aż nastał piątek.\\r\\nTechnik się nie pojawił. Więc odczekałem do popołudnia z myślą \\r\\ni w przekonaniu, że ktoś podjedzie w końcu. A tu nic. \\r\\nWięc dzwonię kolejny raz do Multimedia w dniu 20.04.2018r . o godz. 17:54,\\r\\nżeby paść na kolana i prosić, błagać. Podczas tej rozmowy zapytałem się pani konsultantki ile mam czekać jeszcze na wizytę Pana technika?\\r\\nOdpowiedź ? Przecież, pan ma technika na dzień 26.04.2018r.\\r\\nNikt pana o tym nie poinformował?\\r\\nZdziwiony mówię, że technik miał być wczoraj u mnie ale się nie pojawił.\\r\\nOdpowiedź ? No widzę w systemie, ale nie wiem dlaczego nie był. I tu zaniemówiłem. Nerwy osiągnęły zenitu. Po czym Pani zapytała się czy ma odmówić technika ?Zakończyłem rozmowę.\\r\\nDziś mamy poniedziałek 23.04.2018r. i nie wiem na czym stoję. Wszystko to jest w 100% rzeczywistością. \\r\\nPodaję nr. klienta [Moderacja] . Mój numer [Moderacja] \\r\\nPewnie i tak to zlejecie ale wysyłam Wam to moje opowiadanko.\\r\\nPozdrawiam. \\r\\n\\r\\nSerdecznie pozdrawiamy,\\r\\nTwój Cylex Team!\\r\\nI PONOWNIE ZLANY TYM RAZEM PRZEZ GDYNIE ? ZERO ODPOWIEDZI\\r\\n
33051