MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
\\r\\nOto treść wiadomości, którą wysłałeś do \\\"Multimedia Polska S.a.\\\" za pomocą Cylex \\\"22.04.2018\\\": \\r\\nTECHNIK WIDMO\\r\\n\\r\\nW związku z kończącą się umową, w dniu 25.03.2018r. otrzymałem ofertę \\r\\nod firmy Multimedia Polska (tel. 244 244 244). Podczas rozmowy zostały\\r\\nustalone warunki oferty, które zaakceptowałem. Poinformowano mnie, że mam oczekiwać wizyty technika w dniu 06.04.2014 roku w godzinach 15-18.\\r\\nNiestety okazało się, że zapomniano o mnie. Odczekałem kilka dni \\r\\npo czym dzwonię do Multimedia żeby się dowiedzieć co się dzieje.\\r\\nI tu szok. Rozmowa z dnia 11.04.2018r. godz. 12:56 - Dowiedziałem się,\\r\\nże nic nie wiedzą i nie mają w systemie informacji o ofercie. Czary mary?\\r\\nNo dobra pomyłki się zdarzają , jesteśmy tylko ludźmi. Poinformowano mnie,\\r\\nże sprawdzą to jeszcze i skontaktują się ze mną. Ok no dobra super.\\r\\nWtedy poczułem się docenionym klientem jednak jak się okazało nie na długo.\\r\\nOdczekałem kilka dni w ciszy i postanowiłem znowu przedzwonić do \\r\\nMultimedia. Podczas kolejnej rozmowy w dniu 18.04.2018r. o godz. 12:56 dowiedziałem się, że wszystko jest ok i jutro czyli dnia 19.04.2018r. \\r\\nw godz. 15-18jest wystawione zlecenie i mam oczekiwać na przyjazd technika.\\r\\nGdybym nie przedzwonił to bym o wizycie wyczekiwanego technika nic nie wiedział. W związku z pracą musiałem zmienić plany na czwartkowe popołudnie. Trudno jak trzeba to trzeba.\\r\\nW końcu nastał ten piękny dzień. Oczekując na technika czas upłyną bardzo szybko. Minęła godz.18 i postanowiłem zadzwonić do Multimedia. Podczas tej rozmowy w dniu 19.042018r. o godz. 18:06 poinformowano\\r\\nmnie, że mam cierpliwie czekać, prawdopodobnie technik ma jakieś\\r\\nopóźnienie, i że w systemie nie ma informacji, że montaż został odwołany. \\r\\nOk. Super. To sobie czekałem, czekałem i czekałem tak aż nastał piątek.\\r\\nTechnik się nie pojawił. Więc odczekałem do popołudnia z myślą \\r\\ni w przekonaniu, że ktoś podjedzie w końcu. A tu nic. \\r\\nWięc dzwonię kolejny raz do Multimedia w dniu 20.04.2018r . o godz. 17:54,\\r\\nżeby paść na kolana i prosić, błagać. Podczas tej rozmowy zapytałem się pani konsultantki ile mam czekać jeszcze na wizytę Pana technika?\\r\\nOdpowiedź ? Przecież, pan ma technika na dzień 26.04.2018r.\\r\\nNikt pana o tym nie poinformował?\\r\\nZdziwiony mówię, że technik miał być wczoraj u mnie ale się nie pojawił.\\r\\nOdpowiedź ? No widzę w systemie, ale nie wiem dlaczego nie był. I tu zaniemówiłem. Nerwy osiągnęły zenitu. Po czym Pani zapytała się czy ma odmówić technika ?Zakończyłem rozmowę.\\r\\nDziś mamy poniedziałek 23.04.2018r. i nie wiem na czym stoję. Wszystko to jest w 100% rzeczywistością. \\r\\nPodaję nr. klienta [Moderacja] . Mój numer [Moderacja] \\r\\nPewnie i tak to zlejecie ale wysyłam Wam to moje opowiadanko.\\r\\nPozdrawiam. \\r\\n\\r\\nSerdecznie pozdrawiamy,\\r\\nTwój Cylex Team!\\r\\nI PONOWNIE ZLANY TYM RAZEM PRZEZ GDYNIE ? ZERO ODPOWIEDZI\\r\\n