MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

251 Opinie

użytkownik
Ocena:
OD 15 lat jestem klientem multimedii, co się z tym stało to nie mam pojęcia ! Od 13 miesięcy średnio co tydzień piszę 2-3 reklamacje i zgłaszam usterki i zero odzewu i naprawionych problemów. Nosz do diaska oni zawierają umowę do 60mb/s (jakie to wygodne) i jak jest przez większość czasu 10 mb/s to jest ok według nich bo spełniają warunki umowy,ale jak internet się rozłącza lub nie ma go w cale to cisza i tu już nie odpowiedzą chyba,że komuś się chce jak mi iść do rzecznika praw konsumenta i zgłosić taki problem to już inaczej rozmawiają. Dzisiaj znowu te same problemy i jeszcze chamsko odsyłają człowieka na automatyczną infolinie gdzie nie dodzwonisz się do konsultanta tylko będziesz bawił się kabelkami bo lektor w telefonie będzie gadał przez dobre 6 min zanim w ogóle dojdziemy do swojego problemu. MAŁO I TO JUŻ JEST SZCZYT ! :D Jak już się dodzwonisz, to połączenie jest przerywane bo linie są zajęte (ciekawe czemu) dodatkowo, jak oddzwaniają to robią specjalnie tak, że zanim podejdziesz do telefonu ( kwestia 3 sek, ponieważ telefon miałem obok siebie ok. godziny 20:25, odbieram telefon a infolinia 244 244 244 rozłącza się w momencie odebrania ! HAHA stare sztuczki z contact center, byleby w systemie był klient odhaczony, że "oddzwanialiśmy" Zabawni jesteście :D I cały czas zwalacie winy na wasz modem ( wyłacz/włacz, podłącz/rozłącz), szkoda tylko, że jak przychodzi technik to mówi, że modem działa, natomiast na pytanie: dlaczego rozłącza mi internet? cyt: "ciężko mi powiedzieć". Mam też internet z plusa który działa bez zarzutu, choć jest wolniejszy, a konsultant techniczny wmawia mi, że według nich wszystko działa... No ludki kochane, ale to raczej zadaniem usługodawcy jest zapewnić, że wszystko działa, tym bardziej że za to płacę, a jak nie to oddajcie kasę za te wszystkie nerwy, utarczki, stratę czasu na pisanie reklamacji i nie wspomnę już o pracy wykonywanej przy pomocy waszych usług i żegnam ozięble :D OTO MARKA MULTIMEDII 2018 OBUDŹCIE SIĘ, BO TAKIM POSTĘPOWANIEM TYLKO TRACICIE KLIENTÓW.