~ Kris • 2016-10-04
Ocena:
Dzisiaj tj.04.10.2016 byłem po raz następny systematycznie co 1,5 do 2 msc z rezygnacją z tv kablowej jak i innych dodatków takich jak telefon stacjonarny( nie mam telefonu stacjonarnego ).Nie przyjęto rezygnacji ponieważ przedtem był okres wypowiedzenia 3 msc a teraz przeszedł na 1 msc. Młody człowiek (arogancki gówniarz ze stanowiska nr 4 w Szczecinie o godzinie 11-12.00 nic innego mi nie zaproponował. Chciałem jakąś ofertę tańszą ponieważ dzieci opuściły szczecin a my z żoną pracujemy za granicą.Powiedział że będę musiał przyjechać i złożyć rezygnację lub przejść na inny pakiet.W takim razie jeśli wy nie dbacie o swoich klientów dlaczego my mamy dbać o was-mówić pochlebne opinie-dlaczego ??????Jesteście najgorszą tv -Niech każdy to przeczyta i zastanowi się przed podpisaniem umowy.Jeśli przychodzi nowy klient to mało w tyłek nie wejdziecie a potem.......Nie pisałbym tego wszystkiego ale przedemną starsza kobieta wyszła tak zdenerwowana że mało zawału nie dostała...
17325