~ Bromu • 2016-06-09
Ocena:
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. 15 maja mojej 90 letniej babci przestał działać TV. Jako opiekun poszedłem sprawdziłem faktycznie obrazu brak. Było to 19 maja. Dzwonię zatem o godzinie 16:30 zgłaszając usterkę. Miał się pojawić technik między 8 - 12. Nie pojawił się nikt. Nikt też nie dzwonił. Dzwonię do obsługi technicznej 20 maja o godzinie 15:15 i pytam dlaczego olano zgłoszenie? Pan z obsługi stwierdził cyt: Nie ma technicznych możliwości dostarczania sygnału. Skontaktujemy się w celu rozwiązania umowy. Ok. Dziś tj. 9 czerwca o godzinie 17:20 zadzwoniłem do obsługi technicznej z pytaniem co się stało że nikt się nie odezwał. Pan zdziwiony przełącza mnie do koleżanki. Ta nic nie wie!! Pytam zatem czy moja 90 letnia Babcia ma iść do niedorobionego BOK gdzie czeka się godzinami i tam umrzeć w poczekalni? Dlaczego nikt nie zadzwonił, nie wysłał powiadomienia, nie skontaktował się ?? Pani powiedziała że zadzwonią. Coś mi się zdaje że nikt nie zadzwoni. To jest SKANDAL! Sam kilka lat temu zrezygnowałem z tej firmy krzak ze względu właśnie na niedorobioną obsługę klienta. Nic się nie zmieniło!
16427