MultiMedia

(251 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Opinie o MultiMedia

użytkownik
~ Nikodem  •  2019-02-20
Masakra! Co chwila awarie a nawet kilka dni nie mam internetu. Obsługa też masakra na początku bot mówi ci co zrobić a porady to zrestartuj router. Jeszcze w weekend nie mogli przyjechać bo wolne mają... Teraz nawet internetu nie mam i piszę z danych od plusa.
użytkownik
~ Adam  •  2019-02-05
Internet jest o połowę wolniejszy niż ten z który się płaci bywają momenty że nie mogę włączyć filmu na Youtube. Poza tym kilka miesięcy temu konsultant mówił że negocjują intensywnie z Polsatem rozgrywki Ligi Mistrzów a do dziś oglądają wszyscy poza mną bo ja mam Multimedia i płacę tylko 150 zł.
użytkownik
~ Aa  •  2019-02-04
Porażka odradzam wszystkim nic nie robią sobie z klijenta
użytkownik
~ Adam  •  2019-02-01
Najgorsze [Moderacja] wywalają internet i kablówkę w losowych momentach, średnio 2 razy w tygodniu po kilka godzin a jak już się zadzwoni po obsługę to pogrzebią i nic to nie daje xD niestety brak alternatyw dla tego chłamu po za internetem z telefonu, jak macie wybór to bierzcie cokolwiek innego.
użytkownik
~ oszukany  •  2019-01-28
Lepiej się o tej firmy trzymać z daleka
użytkownik
~ Jghjh  •  2019-01-26
Najgorsze [Moderacja] świata gościu do mnie przyjechał zobaczył internet i popytał pare rzeczy i powiedzial że nie wie co jest z internetem i przez tydzień nie miałem internetu