Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
Szanowna Pani, chcielibyśmy poinformować, że przelewy przychodzące są księgowane na rachunkach przez Meritum Bank niezwłocznie, w trzech sesjach dziennych. Zawierając umowę kredytu Klient zobowiązuje się m.in. do jego terminowej spłaty, tj. dokonywania wpłat w wysokości i terminie określonym w umowie kredytu. Zgodnie z umową, za dzień spłaty kredytu przyjmuje się dzień wpływu środków na rachunek kredytu. Oznacza to, że dokonując wpłaty Klient powinien uwzględnić czas przekazania środków przez podmiot, za pośrednictwem którego taka wpłata jest dokonywana. Wyjaśniamy, iż niespłaconą w terminie ratę traktuje się od dnia następnego po terminie płatności jako zadłużenie przeterminowane. Od kwoty niespłaconego kapitału kredytu Bank nalicza i pobiera odsetki karne według zmiennej stopy procentowej, określonej jako czterokrotność stopy kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego. Odsetki karne naliczane są wyłącznie za okres opóźnienia w spłacie (za każdy dzień opóźnienia). Niezależnie, Klient może ponieść inne koszty związane z niewykonaniem przez niego zobowiązań, w szczególności koszty opłaty za upomnienie w wysokości 30 zł oraz koszty opłaty za wezwanie do zapłaty w wysokości 30 zł. Wszystkie te koszty są wyszczególnione w umowie kredytu oraz Tabeli Opłat i Prowizji. Jednocześnie pragniemy zauważyć, iż Bank rozpatruje reklamacje do 10 dni roboczych. Odpowiedź na reklamację jest przesyłana za pośrednictwem poczty lub w inny sposób, uzgodniony z Klientem. W zakresie udzielania pełnomocnictw informujemy, iż w przypadku braku możliwości realizacji takiej dyspozycji Klienci są każdorazowo informowani o przyczynie jej niezrealizowania. Zachęcamy do kontaktu z Bankiem celem wyjaśnienia zaistniałej u Pani sytuacji. Dane kontaktowe znajdzie Pani na stronie http://www.meritumbank.pl/obsluga/kontakt/.