Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
nigdy nie miałam z nimi doczynienia dopóki nie podpisałam umowy ze szkołą językową i ze względów chorobowych i przypadku losowego mam z nimi teraz spięcia. Są bardzo natrętni mimo płaconych przeze mnie rat i na pewno występującej już nadpłaty. Okropny bank. Prowadzę rozmowy ze szkołą i ta mimo że moim zdaniem postąpiła nie do końca ze mną fair to przynajmniej są mili i starają się tłumaczyć a obsługa Meritum Banku ostatnio mocno mnie zawiodła. Bardzo niemiła Pani Maja Ł. - skąd oni biorą takich ludzi, którzy nie słuchają klientów tylko stosują technikę zdartej płyty i na dodatek swoim zachowaniem potrafią wyprowadzić człowieka z równowagi. Odradzam cokolwiek (czy to kredyt czy inna inwestycja) jeśli pojawi się słowo Meritum Bank. Za to z czystym sumieniem mogę polecić BZWBK nie jest tani ale jak narazie uczciwy. Posiadam u nich konta od 8 lat.

Komentarze (2)

użytkownik
~ obdarta ze skóry  •  2015-08-21
W 100% zgadzam się z opinią.
użytkownik
~ A.  •  2015-08-24
Mam podobną sytuacje, też w związku podpisania umowy ze szkołą językową. Umowę już dawno ze szkoła rozwiazałam, ale nie wiem czy oni zrobili to z bankiem i nie mogę się tego dowiedzieć. Raty muszę nadal płacić.Stacjonarne plcówki to placówki partnerskie, które nie mają dostępu do informacji. Pisemne zgłoszenie w tej sprawie zostało zrobione, miał być odzew natychmiastowy- telefoniczny ( według Pani w banku) i przez ponad tydzień cisza. Zmieniłam adres do korespondencji, ponieważ często się przemieszczam, co skutkuje teraz tym nie mogę przejść pozytwnie weryfikacji na infolini banku. Generanie żenada. Człowiek chciał sie douczyć języka, trafił na wyszkolonego perfidnego konsultanta, który wraz z umową wcisnął kredyt i teraz musi płacić bez końca. Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia
dodaj komentarz +