~ Gall • 2012-10-29
Ocena:
Jestem klientem od wielu lat i zazwyczaj byłem zadowolony z usług mbanku i wszystkim polecałem. Niestety byłem ślepy, a raczej nie miałem żadnych problemów do rozwiązania. W momencie gdy pojawił się problem jest on rozwiązany autorytarnie z korzyścią dla banku. Kwota sporu niby niewielka ale sposób załatwienia tragiczny (!!!!!) Złożenie reklamacji i zwrot formułki, że rozpatrzą do 30 dni, co w ich nomenklaturze oznacza w ostatnim dniu terminu. Jeśli odpowiedź nie jest satysfakcjonująca (a nie była, bo osoba rozpatrująca reklamację była raczej ślepa i numer wznowienia polisy pomyliła z numerem polisy!) składasz ponowną reklamację odnosząc się do ich argumentów i tłumaczysz szczegóły nieporozumienia. Mija kolejne 30 dni i odpowiedź niegatywna, nie odnosząca się do Twoich argumentów. Próbujesz sie skontaktować i za każdym razem trafiasz do "eksperta" ale nie w Twojej sprawie.
Tym sposobem przez kilka miesięcy bujałem się z "ekspertami" mbanku i efekt jest taki, że mogę co najwyżej skorzystać z Rzecznika Praw Konsumentów, bo nie ma możliwości z systemem, który obowiązuje w mbanku, wymienić kilku sensownych zdań. Na przestrzeni lat mbank coraz bardziej zmierza w kierunku starych, "dobrych" komunistycznych placówek bankowych. Niestety nie polecam tego banku NIKOMU, nawet wrogowi;)
6769