mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od wielu lat i zazwyczaj byłem zadowolony z usług mbanku i wszystkim polecałem. Niestety byłem ślepy, a raczej nie miałem żadnych problemów do rozwiązania. W momencie gdy pojawił się problem jest on rozwiązany autorytarnie z korzyścią dla banku. Kwota sporu niby niewielka ale sposób załatwienia tragiczny (!!!!!) Złożenie reklamacji i zwrot formułki, że rozpatrzą do 30 dni, co w ich nomenklaturze oznacza w ostatnim dniu terminu. Jeśli odpowiedź nie jest satysfakcjonująca (a nie była, bo osoba rozpatrująca reklamację była raczej ślepa i numer wznowienia polisy pomyliła z numerem polisy!) składasz ponowną reklamację odnosząc się do ich argumentów i tłumaczysz szczegóły nieporozumienia. Mija kolejne 30 dni i odpowiedź niegatywna, nie odnosząca się do Twoich argumentów. Próbujesz sie skontaktować i za każdym razem trafiasz do "eksperta" ale nie w Twojej sprawie. Tym sposobem przez kilka miesięcy bujałem się z "ekspertami" mbanku i efekt jest taki, że mogę co najwyżej skorzystać z Rzecznika Praw Konsumentów, bo nie ma możliwości z systemem, który obowiązuje w mbanku, wymienić kilku sensownych zdań. Na przestrzeni lat mbank coraz bardziej zmierza w kierunku starych, "dobrych" komunistycznych placówek bankowych. Niestety nie polecam tego banku NIKOMU, nawet wrogowi;)