mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kartę kredytową spłaciłam 11-05-2012 tego samego dnia ją wypowiedziałam, 11-06-2012 karta została "wstępnie" zamknięta czyli w tym samym dniu wygenerował się pierwszy wyciąg z zadłużeniem 0zł, 11-07 drugi wyciąg, 11-08 trzeci wyciąg czyli karta powinna być zamknięta z dniem 11-08. Niestety karta nadal wisiała w systemie, bo coś im się zepsuło. Złożyłam reklamacje, którą łaskawie rozpatrzyli mi po 30 dniach i około 06-09-2012 karta zniknęła mi z serwisu transakcyjnego. W dniu 26-09-2012 złożyłam wniosek kredytowy w innym banku i co się dowiaduję? Ma Pani kartę kredytową aktywną w mBanku. No żesz...!!!!! Mamy obecnie 01-10-2012 a mBank nadal nie wysłał informacji do BIK o zamknięciu karty kredytowej!!! Nie mam zdolnosci na produkt kredytowy w innym banku a gdy juz łaskawcy wyślą informacje do BIK bedę musiała złożyć kolejny wniosek w banku co wiąże sie z ponownym pobraniem BIK i niższą oceną scoringową. Każdy bank ma 30 dni na wysłanie informacji o zamknieciu produktu kredytowego ale z niejasnych powodów mBank uzurpuje sobie prawo do wysyłania takiej informacji w ciagu pół roku. tzn.nie wiem czy w ciągu pół roku to zrobią, został miesiąc i będzie pół roku,więc wtedy będę mogła powiedzieć czy wysłali informacje do BIK czy nie. Do kogo mogę zgłosić działania na szkodę klienta przez mBank? do UOKiK? Nigdy nikomu nie polecę kredytu w mBanku, nawet konta nie polecam. 6 lat pracowałam w mBanku a jak dzwonię na mLinię i juz łaskawie ktoś odbierze po 20 min oczekiwania to mówią takie bzdury, że aż żal słuchać. Ja rozumiem, że zmieniaja się pracownicy na mLinii co 2 tygodnie ale lepiej zainwestować w wykwalifikowany personel niż odpowiadać za niedouczonych... Każdy doradca mLinii wie najlepiej "poprzedni się mylił". Nic nie można załatwić w mBanku. Obniżyć limitu w debecie w koncie firmowym nie da się, bo muszą sprawdzić czy masz zdolność kredytową na nizszą kwotę. Mam to na piśmie. Na wyższą kwotę limitu mam zdolność, ale na niższą mogę nie mieć i analityk musi to sprawdzić. No kur...czę!!!! Sms'y z potwierdzeniem płatności kartą przychodizły mi od razu po zaakceptowaniu transakcji od kilku tygodni przychodzą mi po 2-3 dniach. Po 2-3 dniach to ja mogę sobie sprawdzić w internecie i ja muszę za to płacić, bo mam abonament a skoro go opłacam to chcę dostawać informacje na bieżąco. Nic w tym banku nie działa poprawnie. Nic! Pytam na mLinii kto jest dyrektorem mBanku- nie wiedzą, pytam kto jest dyrektorem Bre Banku ? nie wiedzą. Ciekawe czy wiedzą w jakim banku pracują. Tyle problemów ile ja miałam ze zlikwidowaniem produktów kredytowych w mBanku to nikt nie miał, jak mi mBank zszargał nerwy to tylko ja wiem. W tej chwili SK Bank (Bank Rzemiosła i Rolnictwa) dawno wyprzedził mBank. Dacie wiarę? Bank rolniczy? mBank zatrzymał się gdzieś w epoce kamienia łupanego.