mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam Mam od kilku lat konto w mBANKU, z roku na rok obserwuję jak Dobry BANK, zaczyna być coraz gorszy w obsłudze jak zaczyna mnie nabijać w butelkę ... 1. mBANK i MultiBank... ich współpraca to fikcja... To dwa osobne banki które dbają o swoje sprawy osobno. Chciałem dokonać wpłaty w Euro na konto walutowe 1000euro. W Oddziale MultiBanku powiedziano mi ze mam mieć odliczona kwotę... a prowizja będzie wynosiła 15 euro... Ok Wziąłem 1020 euro... udałem sie do oddziału Multi Banku. Powiedziano mi ze mam mieć 1015, ... miałem 1020 zapytałem: - czy stanowi dla nich problem rozmienić 20 euro na 4x5? - Tak, bo nie mogą... Ma być dokładnie 1015euro! - przecież jesteście jednym bankiem? to paranoja? kłopot rozmienić 20 euro??? - Jak pan tak wybrał sobie wizrtualny bank to tak jest. No powiem SUPER WSPÓŁPRACA! odział Bielsko-Biała 11listopada! Multi Bank! 2. Chciałem uzyskać debet w koncie firmowym, obroty mam na ponad milion... rocznie. Zapytałem o 60.000 - tak ma pan zdolność na 100.000 w uproszczonej formie... telefonicznie. - super poproszę zatem o 60.000 - musi Pan udać się do naszego oddziału najbliższy 78km... :-// W końcu po wieluuu bólach udało mi się uzyskać 50.000 przez telefon. Masakra! 3. Postanowiłem po czasie zamknąć debet, na początku go zredukować... o 10.000 Okazało się to niemożliwe przez telefon... do 20.000 można do 50000 NIE! Mam wypełnić pismo, -> potem je wysłać pocztą... -> potem mają 14 dni -> i pobierają prowizje od takiego wniosku -> i może w końcu mi to obniżą... Cały czas liczona jest mi też prowizja za... DEBET! JAJA! i naciąganie klienta w piękny sposób. Poprzednio zredukowanie debetu z 20.000 do 15.000 zajęło mi 7 minut telefonicznie! w 2011r. mBANK sam na własne życzenie traci klienta takiego jak ja... swoje obroty mogę przenieść do innego banku. Sam mBANK na własne życzenie traci dobrego klienta! Jak atu logika tego Banku? Bo ja nie wiem... PS. Razem ze mną w mBanku ma 5 pracowników konto... nie potrwa to długo. Bardzo przepraszamy ze korzystamy z mBANKU, więcej nie będziemy! Miło widzieć jak nas traktuje mBANK :-/