mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ubiegałam się o kredyt hipoteczny, wszystko było ładnie w 10 dni będzie umowa, zdolność kredytowa i wszystkie parametry ok. po czym dostałam decyzje odmowną - dział budowlany nie przepuścił nieruchomości - uzasadnienie: "nie podano celu w jakim chce się nabyć nieruchomość" składając wniosek z wszystkimi dokumentami rozmawialiśmy z doradcą przez minimum godzinę przekazując wszystkie te informacje ale dział budowlany to jest chyba inna instytucja bo do nich to nie dotarło, a ja nie miałam żadnej możliwości fizycznej, żeby komuś z tego działu to przekazać w jakiejkolwiek formie - nie zadano pytania a odmówiono z braku odpowiedz - abstrakcja. Kupowałam dom mieszkalno- usługowy, gdzie jedno pomieszczenie jest sklepem, a pozostała część mieszkalna i obecny właściciel mieszkał tam od 10 lat, ja też taki miałam zamiar ale ktoś z działu analiz budowlanych wiedział lepiej stwierdzając, że tam nie ma mieszkania i koniec kropka żadnej możliwości dyskusji czy udowodnienia, że białe jest białe, a nie czarne. Na próbę odwołania czy wyjaśnienia nawet nie odpowiedzieli. Nie wiem po co w ogóle oferują taki produkt bankowy jeżeli w taki sposób tj. "z buta" traktują klienta. Jestem już posiadaczem tej nieruchomości i właśnie remontuję sobie w niej mieszkanie, którego tam podobno nie ma - kredytu udzielił mi Eurobank - w tym banku przed wydaniem decyzji miałam wiele pytań i korespondencji drogą mailową i wszystko można było wyjaśnić - ten bank dążył do udzielenia kredytu dociekając stanu faktycznego, a nie potraktował klienta jak oszusta i sio.