mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Żenada. Kompetencje pracowników infolinii brak. Nie potrafią nic wyjaśnić, w wręcz wprowadzają w błąd. Bankowość elektroniczna-poziom tragiczny- sprzeczne dane w różnych zakładkach dot. tego samego produktu. System nie odzwierciedla stanu faktycznego, ani stanu prawnego. Wykoncypowali sobie, że zapisy wybranych regulaminów są ważniejsze, niż ustawy. W odp. na reklamacje 30 + 30 dni, mijają się z prawdą,. Jak im się to wykaże, informują, iż dodali to do reklamacji i kolejne 30+30 dni i tak dalej-gra na zmęczenie. Nie wykonują dyspozycji klienta - reklamacja i powtórka z rozrywki. Fakultatywna odp. np." potrafimy tego wyjaśnić". z irytującym komentarzem "miło mi że mogłe(a)m pomóc".

Komentarze (2)

użytkownik
~ Malwina  •  2019-09-04
Potwierdzam. Od tygodni baruję się ze zmianą typu rachunku i karty ponieważ system nie przpuszcza tych zmian z automatu a to dlatego, że na rachunku "zbieram na CEL" jakimś magicznym sposobem pojawił się debet na -5zł ktorego na wyciagu nie pokazuja i oczym nie wiedzialam bo system tego nie pokazal. Na czacie nikt nic nie wie, ciagle odpowiadają "zajmie nam to kilka minut" co w konsekwencji staje się kilkoma dniami... aż do kolejnego "potrzebujemy chwilę na odpowiedź"
użytkownik
~ Kowalski  •  2020-02-11
Potwierdzam Brak uruchomianej dyspozycji mimo potwierdzenia smsem. Żal
dodaj komentarz +