~ Nat • 2019-08-02
Ocena:
Jestem klientka mBanku od lat.
Mój partner, obywatel Hiszpanii (UE!) również chciał otworzyć konto w mBanku i kiedy w końcu udało się to konto otworzyć - co również nie jest proste, bo nawet obywatele UE muszą okazać PASZPORT (a nie jest on nawet wymagany w podróży z kraju do kraju w ramach UE!), poza tym muszą posiadać PESEL oraz zaświadczenie o rejestracji pobytu - mój partner zamówił kartę debetowa. Po ponad miesiącu oczekiwania, zadzwoniliśmy na mLinie, gdzie otrzymaliśmy informację, że karta została wysłana na podany adres, ale niewiadomo gdzie zaginęła po drodze. Zmieniliśmy więc adres na adres firmy. Po 15 dniach udaliśmy się do siedziby mBank, ponieważ karty wciąż nie dostarczono. W mBanku obsługa nawet nie mogła otworzyć w serwisie kontaktu mojego partnera, bo nie miał przy sobie paszportu! Nieważne, że miał dowód osobisty, nr PESEL oraz wszystkie maile potwierdzające, że ma konto w tym banku. Obsluga nie mogła go "zidentyfikować" - śmiechu warte!!! Weszliśmy na jego konto przez aplikację mBank, pani z obsługi sprawdziła, że wszystko się zgadza, po czym zaproponowała, że możemy zamówić kartę raz jeszcze (po raz TRZECI) ale tym razem na nasz koszt, bo kurierem.
JESTEM ZBULWERSOWANA! NAPRAWDĘ SIE ZAWIODLAM na obsłudze klienta w mBanku. Nie polecam, szczególnie obcokrajowcom !!!
41351