mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zalozylem w tym banku konto osobiste oraz zlozylem wniosek o karte kredytowa Miles&More. Co do konta to jest proste w obslodze oraz wszystko poszlo bardzo plynnie. Co do Karty kredytowej ohhhhh duzo by mowic... Wniosek niby przeszedl i powiedziano mi ze po podpisaniu umowy dostane email itp. potwierdzajacego przyjecie wniosku oraz mam oczekiwac na karte. Od podpisania umowy ubiega prawie 4 dni i nic... nikt sie ze mna nie kontaktuje, postanowilem sam sie skontaktowa z obsluga klienta... Dowiedzialem sie ze cos jest nie tak z moim wnioskiem i musze czekac i ze pracownik sie do mnie odezwie... nikt sie nie odzywal wiec sam dzwonilem.... ciagle ta sama odpowiedz ze problem i czekaja na rozwiazanie tego problemu... juz ponad tydzien czekania i nic... nikt nic nie wie co sie dzieje... mi zalezalo na czasie, poniewaz wyjezdzamy za granice i chcialem uzyc tej karty oraz przy okazji zbierac jakies mile na kolejne wyjazdy i ze podrozujemy dosc czesto to taka opcja sie przyda... ale ten bank ma bardzo zla obsuge klienta... nie wiem co jest problemem, czy system czy tez niekompetentni pracownicy... Czuje ze jezeli sam bym sie nie dopytywal to nigdy nikt by sie ze mna nie skontaktowal albo moze ktos za pare miesiecy... w Millenium nie mialem takich problemow i wszystko zalatwilem przy jednej wizycie...