mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dzisiaj już nie ma banków z tzw."klasą". Klient nie może odstąpić od kredytu, chociaż ma do tego prawo (10 dni), bo musi czekać 30 dni, bank w tym czasie nalicza sobie odsetki, prowizję i inne dodatkowe opłaty. Jednym słowem zdzierstwo. Na call center pracownicy jedyne co potrafią to wprowadzać w błąd , brak profesjonalizmu, ewentualnie powtarzają, jak mantrę w kółko to samo, że bank ma 30 dni. Nie ma możliwości porozmawiania z przełożonymi, nie ma możliwości porozmawiania z pracownikiem zajmującym się kredytami, od których klient odstępuje. Ale w drugą stronę, wystarczy tylko kliknąć na stronę banku po zalogowaniu, np. propozycje- karty, ubezpieczenia itp. zaraz jest telefon i narzucanie się. Dzisiejsze czasy - tzw, bankowość to żenada !!!!. tylko liczy się kasa, kasa, kasa...... Nie polecam MBANKU, i chyba już nie ma żadnego godnego polecenia banku w tym kraju. Z resztą ilość gwiazdek mówi sama za siebie.