mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Byłem w tym banku od 10 lat, tak więc trochę czasu i mogę powiedzieć jedno, nie próbują i nie chcą zatrzymać obecnych klientów. Nie będzie to kolejny lament osoby, której nie dali kredyt, albo nie przeczytała dokładnie umowy i teraz bank najgorszy. Powiem tak, mBank ma swoje plusy, ale jak widać sytuacje w których konto zostaje (nagle) zablokowane nie należą do rzadkich, sam miałem taką sytuacje parę lat temu, aczkolwiek można przeczytać że nadal to występuje. Portal internetowy wygląda jak dla gimnazjalisty, a nie osoby trzymającej pieniądze w banku, do tego jakieś "osiągnięcia" na koncie bankowym. Aplikacja mobilna niezła, jednak inne banki mają lepsze i bardziej intuicyjne. Bank, który był najlepszy swojego czasu, aczkolwiek nie przetrwał próby czasu. Próbuje pozyskać nowych klientów, ale zapomina o istniejących, wprowadza opłaty jak płatna wypłata poniżej 100PLN z bankomatów. Bank dobry dla osoby młodej i chyba taki jest jego target, ja wysiadam z tego czegoś, aktualnie oferty innych banków są znacznie lepsze.

Komentarze (1)

użytkownik
~ 20 letni klient  •  2019-02-25
Zgadzam się. Bank nie dba o starych klientów. Zależy mu tylko na nowych, starym wymyśla coraz to nowe opłaty. Żadnych promocji dla długoletnich klientów, nawet kredyty ma droższe niż w innych bankach.
dodaj komentarz +