~ Paweł • 2018-05-23
Ocena:
Dlatego mBank jest najbardziej nieprofesjonalnym bankiem w Polsce, który w trosce o swój czas i nerwy radzę omijać z daleka.
Mam ww. banku firmowe konto KOMFORT, za które notabene płacę 25 zł miesięcznie, od ponad 2 lat. Nigdy nic od nich nie chciałem, tylko płaciłem należną miesięczną daninę i standardowo z niego korzystałem. Aż do początku kwietnia, kiedy przestała działać karta tzn. raz działała raz nie, wtedy poszedłem do oddziału (wyspa w jednej z galerii) tam się okazało, że zgłosić wymianę karty mogę tylko telefonicznie. Zadzwoniłem opisałem sytuację: usłyszałem: ?wymiana karty kosztuje?, ale ja jej nie uszkodziłem wygląda idealnie, żadnych zarysowań. Nic nie szkodzi płać i płacz. Na drugi dzień zadzwoniłem na tą samą infolinię usłyszałem: ?Sprawdzimy w systemie czy karta wysyła sygnał z bankomatu, że jest uszkodzona. Wysyła, karta będzie za darmo do 2 tygodni?. Czekałem miesiąc. Wczoraj udałem się do oddziału mBanku z prawdziwego zdarzenia, z dyrektorem itp. po opinię dot. rachunku, usłyszałem: ?oczywiście wydajemy takie opinie: koszt 80 zł? zapłaciłem, Pani Dyrektor wypełniła wniosek i dzisiaj opinia była gotowa. No prawie, otrzymałem brudną kartkę z plamami tuszu z drukarki ciągnącymi się przez całą lewą stronę dokumentu, no nie powiem czytelny był, ale jak wyglądał ? bez komentarza. Zauważyłem również, że adres spółki jest nieaktualny, usłyszałem: ?było trzeba zgłosić zmianę, nic z tym nie zrobimy, chyba, że Pan znowu zapłaci 80 zł?. Wyszedłem z oddziału, dzwonię na infolinię słyszę: ?oczywiście wymienimy wniosek o opinię dot. rachunku, jeszcze raz pobierzemy 80 zł a po rozpatrzeniu reklamacji na pierwszy wniosek oddamy pierwsze z dwóch pobranych 8 dych? Ok ? odpowiedziałem. Patrzę na skrzynkę e-mail: ?złożono wniosek o opinię dot. klienta?. Na miłość Boską, składałem o opinię dot. rachunku, nie klienta (2 różne opinie) ? wykrzyczałem. Dzwonię na infolinię i od razu do uprzejmiej Pani: ?Proszę mnie skontaktować z kierownikiem/dyrektorem odpowiedzialnym za dział obsługi klienta? po krótkiej rozmowie otrzymałem informację: ?kierownik się z Panem skontaktuje dzisiaj do godziny 16? jest godzina 16.36 telefonu brak. Jutro znowu zadzwonię do mBanku tym razem z wnioskiem o zamknięcie konta. Szczerze Wam radzę to jedyny wniosek jaki powinno się w nim składać.
33427