mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dlatego mBank jest najbardziej nieprofesjonalnym bankiem w Polsce, który w trosce o swój czas i nerwy radzę omijać z daleka. Mam ww. banku firmowe konto KOMFORT, za które notabene płacę 25 zł miesięcznie, od ponad 2 lat. Nigdy nic od nich nie chciałem, tylko płaciłem należną miesięczną daninę i standardowo z niego korzystałem. Aż do początku kwietnia, kiedy przestała działać karta tzn. raz działała raz nie, wtedy poszedłem do oddziału (wyspa w jednej z galerii) tam się okazało, że zgłosić wymianę karty mogę tylko telefonicznie. Zadzwoniłem opisałem sytuację: usłyszałem: ?wymiana karty kosztuje?, ale ja jej nie uszkodziłem wygląda idealnie, żadnych zarysowań. Nic nie szkodzi płać i płacz. Na drugi dzień zadzwoniłem na tą samą infolinię usłyszałem: ?Sprawdzimy w systemie czy karta wysyła sygnał z bankomatu, że jest uszkodzona. Wysyła, karta będzie za darmo do 2 tygodni?. Czekałem miesiąc. Wczoraj udałem się do oddziału mBanku z prawdziwego zdarzenia, z dyrektorem itp. po opinię dot. rachunku, usłyszałem: ?oczywiście wydajemy takie opinie: koszt 80 zł? zapłaciłem, Pani Dyrektor wypełniła wniosek i dzisiaj opinia była gotowa. No prawie, otrzymałem brudną kartkę z plamami tuszu z drukarki ciągnącymi się przez całą lewą stronę dokumentu, no nie powiem czytelny był, ale jak wyglądał ? bez komentarza. Zauważyłem również, że adres spółki jest nieaktualny, usłyszałem: ?było trzeba zgłosić zmianę, nic z tym nie zrobimy, chyba, że Pan znowu zapłaci 80 zł?. Wyszedłem z oddziału, dzwonię na infolinię słyszę: ?oczywiście wymienimy wniosek o opinię dot. rachunku, jeszcze raz pobierzemy 80 zł a po rozpatrzeniu reklamacji na pierwszy wniosek oddamy pierwsze z dwóch pobranych 8 dych? Ok ? odpowiedziałem. Patrzę na skrzynkę e-mail: ?złożono wniosek o opinię dot. klienta?. Na miłość Boską, składałem o opinię dot. rachunku, nie klienta (2 różne opinie) ? wykrzyczałem. Dzwonię na infolinię i od razu do uprzejmiej Pani: ?Proszę mnie skontaktować z kierownikiem/dyrektorem odpowiedzialnym za dział obsługi klienta? po krótkiej rozmowie otrzymałem informację: ?kierownik się z Panem skontaktuje dzisiaj do godziny 16? jest godzina 16.36 telefonu brak. Jutro znowu zadzwonię do mBanku tym razem z wnioskiem o zamknięcie konta. Szczerze Wam radzę to jedyny wniosek jaki powinno się w nim składać.