~ Dorota • 2017-11-27
Ocena:
TRAGEDIA! Dwie bliskie mi osoby założyły tam konta - te indywidualne, podstawowe. Po kilku dniach zablokowano im możliwość wysyłania przelewów i płacenia kartą i NIKT nie był nam w stanie (bądź nie chciał) powiedzieć, czemu tak się stało. Infolinia nic nie wie, ekspert, do którego nas przełączono też nie. Kazano nam stawić się w placówce, wszystko miało być odblokowane w ciągu 7 dni roboczych. Przez 2 tygodnie prowadziliśmy rozmowy telefoniczne, bo oczywiście niczego nie odblokowali i jedyne, co nam mieli do powiedzenia, to "proszę się stawić w placówce". Po raz kolejny! Bez podania jakiejkolwiek przyczyny takiego stanu rzeczy! To jest wstyd, żeby tak traktować klientów - zero wytłumaczenia i założenie, że nie mamy nic innego do roboty, tylko jeździć do placówek, kiedy, jak widać, to także nie gwarantuje zdjęcia blokady. To jest kpina. Jedno konto już zamknęliśmy, drugie zamykamy na dniach. Jakbyśmy byli na wyjeździe, to biedny klient zostałby bez możliwości korzystania ze swoich własnych pieniędzy. A oni nie tylko nie udzielają informacji, czemu tak się stało, ale nawet NIE ROZWIĄZUJĄ PROBLEMU. Jeździj, człowieku, co chwilę do nich do banku. Wstyd, żenada i bezczelność. Nie polecam! Straciliśmy tylko nerwy, czas i pieniądze na benzynę. I dotyczy to dwóch osób, czyli to nie jest jednostkowa sytuacja raz na milion klientów...
31127