mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam, Mbank jest najgorszym bankiem z jakim miałam do tej pory do czynienia. Można by powiedzieć, że pracują tam kłamliwe,a zarazem leniwe osoby, które potrafią tylko wymagać od klienta punktualności w płaceniu rat, a od siebie daja tylko tyle "mamy czas do 30dni". Splaciłam kredyt,w ciągu 1msc maja obowiązek wysłać dok,o zwolnieniu hipoteki,a tu chyba wielka filozofia zeby je wysłać bo jak nie pomyla adresu to pozniej 2tyg,wysyłają duplikat,który i tak nie jest dostarczony bo: 1.chyba nie chce im sie wysyłać,bo dzwoniąc na infolinie każdy mowi coś innego, 2.składasz jakikolwiek wniosek mówią że na maila otrzyma się kopię i co kłamstwo bo nic takiego nie wysyłają bo w kolejnej rozmowie instruuja Cie jak jakiegoś nerda że nie mają takiej opcji jesli chodzi o kopię ustaleń, które zostały poczynione w trakcie rozmowy, 3. Wysyłają maile miedzy sobą mówiąc iż zajmuje sie osoba,która "napewno"szybko zareaguje,gdy chce się porozmawiać z tą osoba usłyszysz że nie ma takiej możliwości. Równie dobrze mogą każdemu z was powiedzieć że sam dyrektor sie tym zajmuje, a maila pewnie wysyłają do kogoś obok kto siedzi. Na usta cisną sie takie epitety odnośnie funkcjonowania tej placówki,że tylko człowieka powstrzymuje dobre wychowanie. Powtórze się jeszcze raz Mbank jest najgorszym bankie i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.