mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Konto używane bezproblemowo aż do momentu, kiedy bankomat nie wydał mi kasy. Wtedy nagle okazuje się, że mBank nie ma własnych bankomatów, czyli nie jest w stanie szybko sprawdzić co się stało i rozwiazać sprawę "na pniu". Pieniądze zostają zablokowane na koncie - wg danych z konta - na tydzień, ale już po dwóch dobach (w niedzielę!) zostają zaksięgowane jako pobrane z bankomatu. Skłądam reklamację, a konsultant uprzedza mnie, że zarówno mBank, jak i operator bankomatu mają po 30 dni na odpowiedź. Na drugi dzień mBank WARUNKOWO oddaje mi pieniadze, zastrzegając, że jeśli operator bankomatu stwierdzi, że transakcja przeszła prawidłowo (na jakiej podstawie, jeśli urzadzenie nie wydało mi pieniędzy?), to bank odbierze sobie tę kwotę oddaną warunkowo, nawet jeśli wtedy zrobi mi na koncie debet. Takie zawracanie głowyi pozorne dbanie o klienta. Niezależnie od rezultatu, likwiduję u nich konto. Wolę założyć w banku, który ma przy co najmniej co drugim swoim oddziale ma SWÓJ bankomat i od tego momentu nagrywam swoje wypłaty telefonem, żeby mieć dowód w razie czego, skoro firma obsługująca bankomat może tak czy siak stwierrdzić, że są niewinni