mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich i uważam że ten bank to jeden wieli bubel . Założyłem konto przez Payback dzięki otwarciu konta przez strone payback miałem dostać 3 tyś punktów i i zamówieniu karty z mbanku mogę zbierać dodatkowe punkty payback , poszedłem do placówki przy okazji pytając o kredyt na firmę , kobieta zaproponowała mi otwarcie konta firmowego do tego mojego indywidualnego w raz saldem debetowym do 30 tyś potrzebowałem między 35/40 tyś zł ale 30 tyś nie pogardzę kupię tańszy samochód ale mi nie przyznano . Więc postanowiłem konto firmowe zamknąć co mi inna pani uczyniła informując że w ciagu 30 dni konto zostanie zamknięte i karta przestanie być aktywna zdziwiło mnie bo mam jeszcze konto indywidualne i co będę bez karty do konta i co się okazało ta pani wtedy mój wniosek z payback " wyrzuciła " do kosza nie dała do podpisu , a otwarła nowe konto + otwarła konto firmowe ja nie byłem tego świadomy po powrocie do domu coś numer wniosku z emaila od payback jak i numer wniosku z banku mi się nie zgadzał. Gdy odkryłem te OSZUSTWO z strony pracownicy banku kazałem natychmiast zamknąć konto bo i tak punktów nie będę mógł zbierać napisałem do centrali banku podając imiona nazwiska godziny itd. oraz całej sytuacji OSZUSTWA jakiej dopuściła się ta pani i zadałem pytanie wprost CZY TA PANI NIE DAJĄC MI MOJEJ UMOWY A OTWIERAJĄC NOWE KONTA DOSTAŁA JAKIEŚ PIENIĄDZE ŻE " PRZYCIĄGŁA " NOWEGO KLIENTA ?? Bank miał do 30 dni zamknąć konto uczynił to po kolejnej mojej interwencji czyli po 34 dniach a odpowiedź na moją skargę też ponad mies. czekania oni mają czas pewnie gdybym nie interweniował to bym nie dostał odpowiedzi , a odpowiedź była uwaga : Z powodu problemów technicznych zostały otworzone nowe konta , że rozumieją moje rozczarowanie , pracownik nie działał w złej wierze i tej pani przekazali odpowiednie uwagi . Śmiech na sali Człowiek zakłada konto przez internet przychodzi do banku podpisać konkretną umowę , a dostaje inną nie będąc informowany o problemach technicznych jak to nazwali , jedyny pozytyw że bank wystąpił do PAYBACK o to że po mimo iż nie mam u nich konta jednak mi naliczył te 3 tyś punktów . ZAPISZCIE SOBIE NUMER WNIOSKU JAK ZAKŁADACIE PRZEZ INTERNET BO BĘDZIECIE MIELI JAK JA ŻE KOBIETA OTWIERA ZUPEŁNIE INNE NOWE KONTO i nie wierze w to że otwierając komuś konto nie dostaje się jakiś bonusów / premii