mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: natychmiastowy dostęp internetowy, to taki szczegół, który przeważył szalę kłębiących się w mózgu za i przeciw zamknięciem e-konta. na razie "za" zwycięża.. Wysokość oprocentowania: beznadziejna, dlatego nie przyklaskuję ofertom lokat i oszczędzaniu na koncie emaxplus. NIE WARTO!. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: nie korzystam. Minimum formalności: minimum i to też jest plus. Obsługa klienta w placówce: trzeba iść do Aspiro, a tam nic nie załatwią, tylko proponują dzwonienie na m-linię, czego unikam jak ognia. Denerwuje mnie weryfikacja klienta. Wklepuje właściwe cyfry, a i tak automat drze się, że nieprawidłowo. Korzystam z maila i muszę przyznać, że zawsze dostaję kompetentną odpowiedź. . Wysokość opłat i prowizji: rzeczywiście mBank zapadł w zimowy sen, tyle, że jak się obudzi może być za późno Większość klientów zostaje u nich ze względu na dobre e-konto. Denerwujące są opłaty za nieużywanie karty. 2,-zł/miesiąc to się trochę uzbiera.Na dobre wyjdzie mBankowi jak tę opłatę zniesie. Swoją drogą ciekawe, co będzie po połączeniu mBanku z Multibankiem? Co klientom zafundują? Strzyżenie, golenie, czy bez zmian. Aktualna sytuacja pozwala klientom mieć konto za zero złotych. I tak trzymać! Ale nie zmuszać do wydawania 100zł, żeby zaoszczędzić te 2 złocisze. Klient jest przekorny i nie wyda więcej niż musi, jak nie będzie restrykcji na bank wyda..