mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Witam, W ciągu ostatnich kilku miesięcy kilkukrotnie zostałam ofiarą "pomyłkowo naliczonych opłat": 1) w chwili rozpoczęcia umowy leasingowej, obciążono mnie kosztami związanymi z realizacją usługi, ale niezgodnie z moją umową. Ja podpisywałam umowę podczas trwania promocji, w związku z czym nie miałam mieć naliczonych kilku opłat, które jednak zostały ode mnie pobrane. Mało tego, pobrane zostały pomyłkowo podwójnie, tzn. zamiast jedno obciążenie w wysokości 35 zł, na moim koncie pojawiły się 2 takie obciążenia. W związku z powyższym w sumie, niesłusznie naliczono mi opłaty w wysokości blisko 50 zł. Kwoty zostały mi zwrócone dopiero po kilku telefonach na mLinię (za które oczywiście trzeba zapłacić). 2) pod koniec miesiąca obciążona mnie kosztami za ujemne saldo rachunku, które było wynikiem niesłusznie pobranych przez Bank opłat. Wyjaśniając: w mBanku na rachunku trzymam pieniędzy dokładnie tyle ile potrzebne mi jest do wykonania spłącenia rat leasingu - ponieważ niesłusznie ściągnieto ode mnie blisko 50 zł, na rachunku było ok "-50zł" i od tej ujemnej kwoty policzono mi odsetki w wysokości kilku groszy. Aby to wyjaśnić, musiałam zadzwonić na mLinię (za połączenie oczywiście płacę ja) i musiałam poświęcić swój czas (za który mBank mi nie zapłaci), żeby wyjaśnić im, że znowu niesłusznie obciążyli mnie kosztami. 3) nie mijają 3 miesiące i znowu na moim rachunku pojawia się magiczna kwota "-0,02", choć powinno być "0,00" - niby niewielka kwota, ale jeśli pomyłkowo naliczają ją dużej ilości klientów i Ci Klienci się nie zorientują, że coś jest nie tak, to ciekawe czy ktoś w mBanku zgłosi do Klienta taki błąd? 2 grosze, to taka kwota, że szkoda kolejnych pieniędzy na połączenia telefoniczne i czasu na wyjaśnianie, ale szlak człowieka trafia że nie wiadomo za co płaci pieniędzmi na które musi zapracować. Gdyby nie umowa leasingowa, która uniemożliwia mi wypowiedzenie konta, w dniu jutrzejszym otrzymaliby moje wypowiedzenie..