~ Jerzy • 2012-08-02
Ocena:
Wysokość oprocentowania: byłem posiadaczem konta jako młoda osoba czyli niby sie nie płaci za utrzymanie. Dostęp internetowy: Strona się tnie, nie loguje mnie. Na początku myślałem, że źle wpisuje hasło, ale jestem święcie przekonany, że wszystko z mojej strony było wykonane poprawnie. Nie polecam. Obsługa klienta w placówce: Na poziomie zerowym. Punkt niby czynny od 10 do 20, ale pracownika nie było ostatnio od 17 do 17,50 gdzieś bez zostawienia wiadomości. Zgubiłem dokumenty i w punkcie nie chcieli mi ich zablokować. Dzwoniłem na m linie zupełnie inne informacje od pracownika punktu. Robią wszystko z wielką łaską. Nie polecam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Ciężko mi się wypowiadać na ten temat. Elastyczność oferty: *moderacja* z ofertami. Dzwonią proponują jakieś oferty. Najpierw mówią że zajmą 5 minut człowiek jest w pracy i nie ma czasu. Oni na siłę wciskają oferty i rozmowa trwa do pół godziny. Po czym przystaje na ich ofertę. W rezultacie otrzymuje troszkę coś innego o około 150% ceny jaką proponowano mi przez telefon. By to anulować muszę do nich dzwonić narażać się na koszta bo w inny sposób też się nie da.. Wysokość opłat i prowizji: Korzystanie z bankomatu na sprawdzenie konta 1 zł. Opłata za pomocą karty 1 zł. Wypłata 1 zł. A najlepsze że mam aktywowaną ofertę darmowe korzystanie z bankomatu za które co miesiąc płacę. I tak pobierają kasę za każdym razem :).
27093