mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Największa wada mBanku. Oprocentowania są bardzo niskie. Najwyżej oprocentowana lokata jest niższa niż przykładowo najniżej oprocentowana lokata w Aliorze. MBank sukcesywnie od dłuższego czasu obniżał oprocentowania lokat przez co w zasadzie większość środków przeniosłem do innego banku. Jako zwykły szary człowiek widzę, że mBank nie ponosi kosztów związanych z placówkami bankowymi (mKiosków do tego nikt nie zaliczy) a mimo to szuka kolejnych oszczędności w swoich lojalnych klientach proponując śmieszne (w porównaniu do rynkowych) oprocentowania oszczędności.. Dostęp internetowy: Jeśli chodzi o przejrzystość, intuicyjność to bardzo mi się podoba. Minusem są stosunkowo częste przerwy w dostępie, chociaż z drugiej strony jeśli ma to służyć bezpieczniejszemu systemowi to w porządku. Trochę mi się natomiast nie podoba jak wprowadzają dodatkowe ulepszenia typu wyświetlanie wszystkich środków na koncie na pierwszym planie, lokaty lepiej jakby zostały w zakładce lokaty. Ale ogólnie dobrze oceniam system internetowy.. Obsługa klienta w placówce: Zależy na kogo się trafi ale ogólnie nie mam zastrzeżeń. Głównie kontakt przez mLinię, w zasadzie nie miałem problemów ani żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Jeśli dodatkowo obsługą klienta można nazwać wpłatomaty to uważam, że zdecydowanie za często są niedostępne do użytku (przepełnione lub awarie).. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdy nie korzystałem i mam nadzieję, że w przyszłości również nie będę musiał.. Elastyczność oferty: Nic szczególnego, raczej standard.. Wysokość opłat i prowizji: Pod tym względem wypada chyba najlepiej na tle innych banków. Minusem jest wprowadzenie opłaty za kartę, której wcześniej nie było.. Oferta kart płatniczych: MBank od początku reklamował się jako najtańszy i za podstawowe usługi nigdy nie pobierał opłat. W tym wypadku prowadzenie opłaty za kartę 2zł/mc uważam za minus. Oczywiście jest to stosunkowo niewielka opłata ale patrząc ogólnie mBank złamał własne zasady bycia całkowicie darmowym (w podstawowym znaczeniu)..