mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: żenada. Dostęp internetowy: Reklamacja - żenada. Obsługa klienta w placówce: Brak możliwości. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie, dziękuję.. Elastyczność oferty: Sztywna jak beton. Wysokość opłat i prowizji: da się przeżyć.. Oferta kart płatniczych: Niby prosta sprawa: mieli Wielką awarię, przelew ode mnie wyszedł, ale doszedł do adresata po 6 dniach. Zgłaszam reklamację: przekierowali na infolinię. Infolinia na maila. Okazało się, że błędny. Dzwonię ponownie, podają mi drugi adres, wysyłam i niby ok, tylko po 2 tygodniach jak dzwonie, to maila jeszcze nie zarejestrowali. Kolejne 5 dni i zarejestrowali. Od tego momentu niby mają 30 dni. Już po 5 dniach kolejnych dzwonię by się dowiedzieć dlaczego było opóźnienie. "sytuacja incydentalna". Sorry. Następnie przysłali maila, że przesłali sprawę do innej firmy. Co mnie obchodzi inna firma? Dzwonię do nich ponownie. Sprawa jest zakończona. JAK TO ZAKOŃCZONA? Przecież przekierowali to do innej firmy. Mogę co najwyżej wysłać kolejną reklamację, do reklamacji reklamacji. I kolejne 30 dni... INFO DLA BANKU: ODCHODZĘ OD WAS!