mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Podobnie jak Wanda kilka wpisów niżej, zastanawiam się skąd tyle negatywnych wpisów? Zresztą przeglądając opinie o innych bankach jest podobnie. Myślę że ludzie komentują głównie wtedy, gdy są niezadowoleni, by dać upust złości i frustracji. Ci zadowoleni na ogół się w ogóle nie odzywają. Szkoda, bo wiarygodność opinii internetowych jest kiepska. Ja należę do wieloletnich zadowolonych klientów mBanku. Nawet polubiłem ich nowy interfejs, choć początkowo mi mocno nie leżał. Świetny i intuicyjny interfejs na smartfon. Opłaty są bo muszą być, żaden bank nie jest instytucją charytatywną. Czasem nawet pozytywnie czymś nowym zaskoczą - od niedawna można przelewać bezpłatnie z konta eurowego. Infolinia działa w miarę sprawnie. Polecam bank.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Totalnie zawiedziona  •  2017-08-26
Drogi Panie, najwidoczniej nie miał Pan sytuacji problemowej z mBankiem (jeszcze), czego Panu nie życzę. Ja jeszcze przed tygodniem byłam mBankiem zachwycona i pytałam tak jak Pan - "co ci ludzie gadają? Skąd te negatywy?". W przypadku problemu np z niewypłaconymi przez bankomat pieniążkami (zwłaszcza przez bankomat nie należący do mBanku, ale polecany przez mBank jako bezprowizyjny), klient jest właściwie zostawiony sam sobie. Reklamacja wydłuża załatwienie sprawy zamiast ją przyspieszyć, a co drugi konsultant śmieje się klientowi w twarz...
dodaj komentarz +