mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank, a zwłaszcza totalnie NIEKOMPETENTNYCH pracowników infolini. Mam tam rachunek od początku jego istnienia i za chwilę go zamykam. Zrobiłam przelew zagraniczny, ale zdziwiłam się bo nie zostały ściągniete za niego środki ani przelew nie widniał w żadnej zakładce typu historia przelewów, czy histroia przelewów walutowch itd w związku z czym skontaktowałam się z mlinią. Pani ,,specjalistka" poinformowała mnie, że przelew nie został wykonany bo nie zostały ściągniete środki i również nie widnieje w systemie, który ona właśnie ogląda, kazała ponownie zrobić przelew i jednocześnie poinstruowała mnie, w której zakładce w przyszłości szukać takich przelewów. Po wykonaniu po raz kolejny przelewu walutowego, okazało się, że jednocześnie zostały wykonane dwa - ten, który właśnie zrobiłam i ten zrobiony dzień wcześniej. Skontaktowałam się ponownie z mlinią i od drugiej pani dowiedziałam się, że ten pierwszy przelew był w trakcie realizacji ( dostęp do podglądu ma TYLKO pracownik a użytkownik konta nie - mądre i logiczne!) i ,,specjalistka", z którą wcześniej rozmawiałam sprawdzała nie tam gdzie trzeba i błędnie poinformowała mnie gdzie szukać przelewów walutowych, usłyszałam, że wina leży po stronie ,,specjalistki". Złożyłam reklamację, na której rozpatrzenie bank ma bagatela 30 dni i niestety nikogo nie obchodzi, że zdublowana kwota była przeznaczona właśnie na miesiąc życia mojej rodziny, poinformowano mnie, że skoro mam problemy finansowe z tego tytułu to zawsze mogę poprosić odbiorcę o przelanie nadpłaty a to, że stracę pieniądze za 2 przelewy i podwójne przewalutowanie to już nie ich problem. Farsa nie bank.