~ znaczek • 2015-10-24
Ocena:
Nowy serwis transakcyjny "mBanku" - TOTALNA PORAŻKA.
To co kiedyś było jasno skompresowane na kilku stronach
z łatwym przeglądem wszystkich kont, kontrahentów, operacji i ich wyników,
zostało rozciągnięte na kilkudziesięciu stronach z kolejnymi zakładkami do zakładek.
Na nie działającą możliwość wykonania przelewów do US "konsultant" zaproponował mi
zmianę przeglądarki, czego oczywiście nie zrobię, a o konieczności takiej zmiany nikt mnie wcześniej nie powiadomił.
Dojrzewam do zmiany "banku".
Ciekaw jestem jak inni użytkownicy oceniają zmiany, które w przesłanym do mnie mailu zostały opisane jako mające ułatwić korzystanie z serwisu.
Ilość straconego czasu na poszukiwania danych pomnożona przez ilość osób zmuszonych wprowadzenia tych zmian będzie gigantyczna. Ale to mBank ma w..........głębokim poważaniu.
Home pozostawił swój stary serwis szanując swoich klientów, którzy się do niego przez lata przyzwyczaili.
Na razie dostęp mi zablokowali bo dwa okienka [zaloguj się]na tej samej stronie służą do czego innego i oczywiście o pomyłkę nie trudno. Jestem ciekaw kiedy mi odblokują i w jakim trybie.
Kiedy dopytywałem "konsultanta" o niezrozumiałe dla mnie operacje na kontach postanowiłem sprawdzić gdzie ponoć automatycznie są przenoszone nadwyżki środków na wskazane konta, ale tam ich nie znalazłem, a potem bach i pozbawiłem się ( a może pozbawiono mnie ) dostępu do serwisu i już niczego sprawdzić nie mogę.
Czas na emeryturę.
14745