mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nowy serwis transakcyjny "mBanku" - TOTALNA PORAŻKA. To co kiedyś było jasno skompresowane na kilku stronach z łatwym przeglądem wszystkich kont, kontrahentów, operacji i ich wyników, zostało rozciągnięte na kilkudziesięciu stronach z kolejnymi zakładkami do zakładek. Na nie działającą możliwość wykonania przelewów do US "konsultant" zaproponował mi zmianę przeglądarki, czego oczywiście nie zrobię, a o konieczności takiej zmiany nikt mnie wcześniej nie powiadomił. Dojrzewam do zmiany "banku". Ciekaw jestem jak inni użytkownicy oceniają zmiany, które w przesłanym do mnie mailu zostały opisane jako mające ułatwić korzystanie z serwisu. Ilość straconego czasu na poszukiwania danych pomnożona przez ilość osób zmuszonych wprowadzenia tych zmian będzie gigantyczna. Ale to mBank ma w..........głębokim poważaniu. Home pozostawił swój stary serwis szanując swoich klientów, którzy się do niego przez lata przyzwyczaili. Na razie dostęp mi zablokowali bo dwa okienka [zaloguj się]na tej samej stronie służą do czego innego i oczywiście o pomyłkę nie trudno. Jestem ciekaw kiedy mi odblokują i w jakim trybie. Kiedy dopytywałem "konsultanta" o niezrozumiałe dla mnie operacje na kontach postanowiłem sprawdzić gdzie ponoć automatycznie są przenoszone nadwyżki środków na wskazane konta, ale tam ich nie znalazłem, a potem bach i pozbawiłem się ( a może pozbawiono mnie ) dostępu do serwisu i już niczego sprawdzić nie mogę. Czas na emeryturę.

Komentarze (1)

użytkownik
~ AndrzejO  •  2015-11-05
No cóż, do nowego trzeba się przyzwyczaić. Też nie byłem zachwycony po zmianie interfejsu, ten stary wydawał mi się prosty i bardzo funkcjonalny. Trochę trwało zanim zaakceptowałem nowy. A teraz, po roku używania już go polubiłem i bynajmniej nie tęsknię za starym, choć zdarza się, że i dziś coś mnie zaskoczy lub zdenerwuje. W nowym szczególnie doceniam możliwość łatwego przeszukiwania historii. Bardzo wysoko oceniam ich interfejs mobilny. Korzystam z BLIK-u do wypłacania pieniędzy, zwłaszcza z bankomatów, gdzie wypłacając kartą musiałbym płacić haracz.
dodaj komentarz +