mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jako wieloletni klient (ponad 12 lat) jestem w sumie z banku zadowolony, choć dostrzegam jego wady i minusy. Nowy interfejs ma niedoróbki i wady (mam nadzieję, że będzie systematycznie poprawiany), ale po pewnym okresie przyzwyczajania się, nawet go polubiłem. Rosnące dodatkowe opłaty, typu 6 zł za kartę o ile nie zrealizuje się pewnego limitu, nie są specjalnie bolesne. Wystarczy jedna płatność na stacji benzynowej. Nigdy przez te 12 lat nie miałem problemu z przelewami, kartami, płatnościami, itp. Nawet kontakty z infolinią, a zebrało się ich niemało, oceniłbym pozytywnie. Ubezpieczam też samochód w mBanku, koledzy skutecznie i z sukcesami korzystają e-maklera. A co było nie tak? Raz dałem się namówić na oszukańczy produkt o nazwie Msaver Plus (łączona akcja mBanku i Compensy) co skutecznie wyleczyło mnie z korzystania z dodatkowych ofert. W sumie jednak było i jest OK.