mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
mBank = strata cennego czasu 22.12.2014 - złożony wniosek o udzielenie kredytu, komplet dokumentów, wszystko gra, Pani w banku twierdzi, że na koniec stycznia powinniśmy mieć pieniądze na koncie, zdolność na 500 000 początek stycznia - trzeba ponownie wypisać wniosek gdyż zmienił się druk, po delikatnym zwróceniu uwagi, że co nas to interesuje, i tak go wypełniliśmy; dodatkowo informacja od banku, że zmieniła się cena za wybudowanie metra kw z 2tys na 2,5 drugi tydzień stycznia - wstępna decyzja banku - nie ma problemu dostaną państwo kredyt - potem cisza przez dwa tygodnie, nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile trzeci tydzień stycznia - odezwała się firma zewnętrzna, która miała zrobić wycenę dla banku trzy dni później - firma zrobiła wycenę - pięknie i ładnie, teraz to już tylko formalność kolejne dwa dni (koniec stycznia) - klienci mówią, że miała być już gotowa umowa, konsultantka w banku, że wniosek dopiero trafił do analityków (trzech) i że każdy z nich po kolei ma 4 dni - ekipa budowlana przesunięta o dwa tygodnie kolejny tydzień (koniec pierwszego tygodnia lutego) - konsultantka dzwoni, że decyzja o kredycie jest ale będzie trzeba podwyższyć wartość budynku czyli dobudować ściany (fundamenty już są) - klienci na to, że gdybyśmy mieli pieniądze na budowę to nie bralibyśmy kredytu na budowę - weekend oczekiwania drugi tydzień lutego - bank odmawia udzielenia kredytu z powodu nie posiadania zdolności kredytowej - czerwona ze wstydu konsultantka bardzo przeprasza za wprowadzenie klientów w błąd STRATA CZASU i szkoda nerwów - niekompetencja obsługi pod każdym względem, nieodbieranie telefonów, wprowadzania klienta w błąd, zwlekanie i niedbanie o klienta. drugi tydzień lutego - klienci składają wniosek o kredyt w innym banku...