mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem klientem mBanku od początku. Przez naście lat korzystałem z : konta bieżącego, kart debetowych i kredytowych, rachunków, oszczędnościowych, lokat, rachunków firmowych, walutowych, kredytu hipotecznego (Multibank), kredytu gotówkowego, debetu w rachunku, funduszy inwestycyjnych, ubezpieczeń. Wszystko przez internet i telefon. Przez lata mogłem obserowować rozwój banku i jego oferty; udoskonalanie serwisu transakcyjnego online. I byłem coraz bardziej zadowolony. Niestety od paru lat zmienia się podejście mBanku do klienta i z roku na rok mam coraz większe poczucie, że bank chce mnie "wydoić" i to w sposób nieuczciwy. Bezpłatne bankomaty nie wszystkie są bezpłatne - drobnym drukiem: lista bezpłatnych znajduje się na stronach mBanku, ale, uwaga, wcale nie jest listą (którą mógłbym ewentualnie wydrukować i mieć przy sobie) tylko wyszukiwarką. Nieuczciwe traktowanie klientów starego portfela kredytów hipotecznych to powszechnie znana sprawa. Ponadto bank jest coraz bardziej nachalny z reklamą swoich (i nie tylko) usług. Jakość obsługi reklamacji spadła o kilka poziomów - obecnie konsultanci mBanku nie potrafią czytać ze zrozumieniem i odpowiedzieć na wszystkie pytania, a udzielając wyjaśnień mijają się z prawdą. Gwoździem do trumny jest zniszczenie najbardziej funkcjonalnego serwisu transakcyjnego i zastąpienie go platformą sprzedażową. Szczerze nie polecam nikomu.