~ Zygfryd5 • 2015-01-20
Ocena:
Jestem klientem mBanku od początku. Przez naście lat korzystałem z : konta bieżącego, kart debetowych i kredytowych, rachunków, oszczędnościowych, lokat, rachunków firmowych, walutowych, kredytu hipotecznego (Multibank), kredytu gotówkowego, debetu w rachunku, funduszy inwestycyjnych, ubezpieczeń. Wszystko przez internet i telefon. Przez lata mogłem obserowować rozwój banku i jego oferty; udoskonalanie serwisu transakcyjnego online. I byłem coraz bardziej zadowolony. Niestety od paru lat zmienia się podejście mBanku do klienta i z roku na rok mam coraz większe poczucie, że bank chce mnie "wydoić" i to w sposób nieuczciwy. Bezpłatne bankomaty nie wszystkie są bezpłatne - drobnym drukiem: lista bezpłatnych znajduje się na stronach mBanku, ale, uwaga, wcale nie jest listą (którą mógłbym ewentualnie wydrukować i mieć przy sobie) tylko wyszukiwarką. Nieuczciwe traktowanie klientów starego portfela kredytów hipotecznych to powszechnie znana sprawa. Ponadto bank jest coraz bardziej nachalny z reklamą swoich (i nie tylko) usług. Jakość obsługi reklamacji spadła o kilka poziomów - obecnie konsultanci mBanku nie potrafią czytać ze zrozumieniem i odpowiedzieć na wszystkie pytania, a udzielając wyjaśnień mijają się z prawdą. Gwoździem do trumny jest zniszczenie najbardziej funkcjonalnego serwisu transakcyjnego i zastąpienie go platformą sprzedażową. Szczerze nie polecam nikomu.
12577