~ MAGDA • 2014-11-27
Ocena:
Zdecydowanie odradzam ten bank, mino, że jestem jego kilkuletnią klientką. Załatwienie jakiejkolwiek sprawy czy uzyskanie rzetelnej informacji jest niezwykle trudne. Dzwoniąc na infolinię, ma się wrażenie, że jest się natrętem, który przeszkadza ludziom stworzonym do znacznie wyższych celów lub zamiast otrzymać pomoc bądź informację, otrzymuje się zestaw bzdurnych propozycji dodatkowych produktów. Chcąc zmienić hasło, ponieważ nowy bankowy bijący po oczach look nie akceptuje starego, trzeba przejść przez pierdyliard pytań weryfikacyjnych zadawanych przez beblająco-bełkoczącego gówniarza (chyba, że facet nie przeszedł mutacji) łącznie z rozmiarem buta i stanika po to, aby dowiedzieć się, że weryfikacja się nie powiodła, ponieważ podałam nieprawidłowy adres mailowy, więc muszę przejść całą procedurę jeszcze raz. Nieważne, że chcąc połączyć się z "konsultantem" muszę zapłacić za wysłuchanie mnóstwa reklam. Również chcąc zamknąć konto w tym pożalsięboże banku, trzeba się liczyć z tym, że zarzucą człowieka tyloma koniecznymi czynnościami do wykonania, że odechciewa się zamykania już na starcie. Warto też wspomnieć o niebotycznych prowizjach i utrudnieniach przy wpłacaniu (sic!) pieniędzy na konto w oddziale, w którym pierwszeństwo obsługi zawsze ma klient chcący otworzyć konto lub biorący kredyt, a reszta pospólstwa niech czeka godzinami.
W każdym razie ja jutro uzbrajam się w grubą skórę i idę zakończyć swoją współpracę z mBankiem.
12251