~ Rafał • 2014-11-20
Ocena:
Witam,
założyłem bratu konto w mbanku- konto izzy dla nie pełnoletniego, między innymi założyłem też mamie i tacie gdyż sam tam posiadam konto, jednakże spotkała mnie bardzo dziwna sytuacja, przelałem bratu w sierpniu tego roku 200 zł na konto aby miał jakąś gotówkę na własne potrzeby,
dokonywaliśmy płatności kartą na kwotę 200 zł za paliwo na stacji Wasbruk w Milanówku, jednak transakcja została odrzucona, nie wiedzieć czemu próbujemy ponownie, na 200 zł, znowu odrzucona, potem/ kilkukrotnie za 100 zł, 50 zł dotykowo i ciągle odrzucona. Zalogowaliśmy się na serwis transakcyjny mbank brata a tam widnieje napisane jest kwota 200 zł zablokowana na koncie, więc dzwonimy na mlinię. Konsultantka jedna przyjmuje do wiadomości, że jest kwota 200 zł zablokowana i zgłasza aby tę kwotę odblokować na co musimy czekać 24h lub 48h. Mamy wszystkie kwity, że transakcja została odrzucona. Dzwonimy drugi raz na mlinię i inna konsultantka stwierdza, że w koncie izzy przed pierwszą płatnością kartą należy aktywować PIN wypłacając gotówkę w bankomancie, inaczej nie można dokonywać płatności kartą ( w późniejszych wyjaśnieniach potwierdza to jeszcze kilku konsultantów mbanku na mlini). Zapłaciłem za brata gotówką po czym udaliśmy się do pobliskiego bankomatu wypłacić na próbę 50 zł, po dokonaniu dodatkowego przelewu 200 zł na konto brata, ponieważ poprzednie 200 zł cały czas było zablokowane na koncie. Następnie wieczorem 31.08.2014 ( w dniu kiedy próbowaliśmy dokonać płatności kartą oraz wypłaciliśmy 50 zł z bankomatu zalogowaliśmy się z bratem ponownie na jego serwis transakcyjny) i CO????? 200 zł w historii rachunku przelane na stację paliw Wasbruk, bez naszego potwierdzenia kwota, która była zablowowana na tym koncie w momencie aktywowania PINU w bankomacie zostaje przelana na konto Wasbruk już bez podawania PINU oraz bez naszej obecności.
zgłaszamy dany problem w dziale reklamacji i otrzymujęmy po 3 tygodniach zwrot na konto. LAE TO NIE KONIEC ZABAW Z MBANKIEM. w MOMENCIE OTRZYMANIA ZWROTU, WYRZUCILIŚMY PARAGONIKI, ŻE TRANSAKCJE ZOSTAŁY ODRZUCONE, MBANK PRZEZ 2 MIESIĄCE TERAZ ŻĄDAŁ OD NAS POTWIERDZEŃ, ŻE TRANSAKCJE BYŁY ODRZUCONE W TYM DNIU, DWONILI NA STACJĘ WASBRUK, OTRZYMALI POTWIERDZENIE, ŻE TAKA SYTUACJA MIAŁA MIEJSCE OD PRACOWNIKÓW TEJ STACJI ALE I TAK W TEJ CHWILI POBRALI Z KONTA 200 ZŁ TWIERDZĄC , ŻE REGULAMIN MÓWI, ŻE MUSZĘ MIEĆ POTWIERDZENIE KWOTY 200 ZŁ PARAGONIKU , ŻE TRANSAKCJA ZOSTAŁA ODRZUCONA INACZEJ WEDŁUG PRAWA BANKOWEGO POBIORĄ MI TE 200 ZŁ Z KONTA GDYŻ AKCEPTANT PŁATNOŚCI PRZESŁAIM POTWIERDZENIE, ŻE DO TRANSAKCJI DOSZŁO, TYLKO , ŻE PODACZAS NASZEJ NIE OBECNOŚCI NA STACJI. MBANK BANDYCI I ZŁODZIEJE, MOJA RODZINA JUŻ ZAMKNĘŁA KONTA W TYM BANKU OMIJAJCIE Z DALEKA ZŁODZIEJA NAJIĘKSZEGO, KTÓRY OKRADŁ MNIE I MOJEGO BRATA W BIAŁY DZIEŃ 31.08.2014 KLIENTA MBANKU, KTÓRY PIERWSZY RAZ DOKONYWAŁ PŁATNOŚCI ICH KARTĄ
12167