Lion's Bank

Adres siedziby:

Idea Bank S.A. oddział Lion's Bank
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Lion's Banku:
800 100 700

(43 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

43 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank to żart. Reklamuje się jako private banking,, haniebne określenie. Absolutny brak kompetencji pracowników. założyłem lokatę w której niesłusznie obniżyli oprocentowanie przez błędne wyliczenia w różnicy salda i nie jestem w stanie z nikim tego wyjaśnić. Pani na infolinii nie ma pojęcia o czym w ogóle rozmawiamy, nie chcę przełączyć do koordynatora/przelożonego, osobisty opiekun klienta odszedł z pracy,a żeby dostać nowego zapraszają mnie na siłe do placówki gdzie nie mam czasu ani ochoty się wybierać Żenada- poziom obsługi klienta gorszy niż w PKO !!!

Komentarze (2)

użytkownik
~ Batory  •  2018-08-05
Piszę Pan, że nie idzie się dogadać i tego wyjaśnić, a zaraz, że nie ma Pan czasu na pójście do banku i tego wyjaśnić. Widocznie aż tak bardzo Panu nie zależalo na wyjaśnieniu sprawy.
użytkownik
~ hgt  •  2018-11-21
A mnie do lokaty 12-miesięcznej otworzyli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, rzekomo bezpłatny (w dołączonej tabeli opłat i prowizji jest ZERO za prowadzenie, w rzeczywistości kosztuje 99 zł/mc). Po 3 miesiącach zaczęłam otrzymywać sms-y o jakichś zaległościach, a zaraz potem wezwanie do zapłaty z groźbą windykacji. Kiedy zrobiłam raban, ówczesny (operetkowy) rzecznik klienta chciał mnie udobruchać podarunkiem (uwaga!)... torby z herbatą.
dodaj komentarz +