~ Andrzej • 2014-07-14
Ocena:
Szkoda, że przed podjęciem jakichkolwiek kontaktów z Lion's Bank nie skorzystałem z opinii zamieszczanych w Internecie i nie zostałem w domu. Opisywana sytuacja dotyczy końca czerwca 2014 i oddziału w Lublinie. "Bankierzy" są zainteresowani TYLKO "długofalową współpracą", najlepiej od razu kupując pakiet apartamentów w sieci condohoteli i ubezpieczając się z rodziną na życie. Lokata w Lion's to tylko pretekst do przesłuchania w sprawie sytuacji majątkowej. Z tego powodu ciągle zmienia się minimalna wymagana kwota lokaty i jej oprocentowanie (bo i tak nie chodzi o założenie lokaty). W przypadku zainteresowania samymi lokatami bank zrywa kontakt - brak reakcji na telefoniczne prośby o kontakt z konsultantem i brak odpowiedzi na monity przesyłane pocztą elektroniczną. Żeby było śmieszniej klient równocześnie jest ankietowany telefonicznie w zakresie poziomu obsługi. SZCZERZE ODRADZAM. A jak chcę posiedzieć na skórzanej kanapie, to po prostu nie wychodzę z samochodu.
10999