Kredyt Bank

(150 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

150 Opinie

użytkownik
Ocena:
W niedzielę 11 sierpnia 2013 roku chciałem złożyć drogą internetową zlecenia dokonania kilku przelewów. Pierwszy OK. Przy drugim czkawka .Moja karta haseł jednorazowych podobno się skończyła. Mając ją przed oczami naliczyłem 14 haseł wolnych. Zakładając minus 2 , co z resztą. O zablokowaniu tej karty nikt mnie nie powiadomił. Na moje pytania wysyłane mailami otrzymywałem w odpowiedzi "gotowce" i mamy nadzieję,że informacje okażą się przydatne. Zależało mi by przelewy zostały wykonane w porannej sesji w poniedziałek. Nie wiem do dnia dzisiejszego na co przydały się moje zestawienia wolnych zablokowanych haseł które przesłałem mailem do banku?, W poniedziałek już w Oddziale KB wydano mi nowe hasła bez problemu . Przelew jednak szlak trafił.Zgłoszoną do banku kwestię można było załatwić w 5 minut i do tego jeszcze klienta przeprosić. Konto w KB mam od prawie trzech lat a spotkałem tylko dwie osoby , kobietę i mężczyznę, które w rzetelnej obsłudze klienta były bez zarzutu. Na " oko " waga sprawy nie jest duża ale lekceważenie klienta ogromne. Powoli będę się z tego banku zbierał.