~ Marian • 2013-03-24
Ocena:
System dostarczania i aktywacji kart bankomatowych jest bardzo niebezpieczny, kartę dostajemy w kopercie, za dzień lub dwa tak samo otrzymujemy pin, aktywacja polega na użyciu gdziekolwiek karty i pinu.
Doręczyciel może widząc skąd jest przesyłka przez dotyk wyczuć kartę, zaczekać na kolejną kopertę z banku i mieć dostęp do naszych pieniędzy przez bardzo długi czas. Tu nie ma żadnych zabezpieczeń.
System obsługi elektronicznej jest zagmatwany i niejasny, nie widzę na bieżąco jakie przelewy mam zlecone, przyjęte, zrealizowane, za sprawdzenie stanu konta w bankomacie pobierają opłatę, potwierdzanie przelewów jest uciążliwe, bo trzeba z sobą nosić listę haseł jednorazowych,którą najpierw należy w banku wykupić. I kolejne listy również kupujemy. Tak samo kupuje się od banku swój identyfikator do zakogowania. Miałem problem z logowaniem /komunikat zły idenntyfikator lub hasło/
po dwóch próbach neudanch zgłosiłem się w oddziale
pracownik powiedział, że jedynie może mi sprzedać
nowy identyfikator i listę haseł jednorazowych za 12 zł.
Zrobiliśmy próbę trzeciego logowania na moich starych danych i system zalogował. Budzi to podejrzenie że bank może celowo w ten sposób sprzedawać swoje produkty, pracownik wyjaśniał, że mogłem mieć poblem bo to był koniec miesiąca /przełom/ i system coś nawalił.
8239