~ Interpretation • 2012-09-11
Ocena:
Staraliśmy się z mężem o kredyt hipoteczny na 200 tys zł. Jednym z pierwszych banków, gdzie otrzymaliśmy pozytywną decyzję był właśnie KB, postawił 4 warunki do spełnienia, alby otrzymać kredyt, wszystkie spełniliśmy (w tym uiściliśmy już obowiązkową opłatę w kwocie 300zł na rzeczoznawcę), postawili kolejne dwa warunki do otrzymania kredytu (ponownie je spełniliśmy) i tu sprawa powinna się zakończyć pozytywnie... ale niestety, KB zaczął wymyślać kolejne warunki do otrzymania kredytu, których siłą rzeczy nie byliśmy już w stanie spełnić. Po każdorazowym doniesieniu kolejnych dokumentów (gdzie mieliśmy już wcześniej pozytywną decyzję), KB żądał kolejnych. W końcu po 1,5 miesiąca otrzymaliśmy negatywną decyzję!!! A opłata za rzeczoznawcę nie została nam zwrócona, mimo tego, że my ze swojej strony spełniliśmy warunki, które określone były w pierwszej decyzji!!! Nadal z nimi walczę o odzyskanie tych pieniędzy. Jest to niepoważne traktowanie klienta!!! Na szczęście jednocześnie składaliśmy dokumenty do kilku banków i wczoraj już podpisaliśmy umowę z Getin Bankiem, który w przeciwieństwie do KB nie wymaga posiadania dodatkowych produktów, typu: obowiązkowe ubezpieczenie na życie - kolejne 55zł miesięcznie, karta kredytowa z min. 500zł obrotem/miesiąc, konto z minimalnymi wpływania 2400zł/mies itp.
Jest to niedorzeczne, aby w taki sposób traktować klienta. Na szczęście przy podpisywaniu umowy przedwstępnej "daliśmy sobie" aż 3 miesiące na załatwienie formalności, w przeciwnym razie przez opieszałość tego banku stracilibyśmy zaliczkę!!!
Nie polecam!!! (mowa o KB w Toruniu)
5939