~ Rozgoryczona • 2013-08-30
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Wczoraj byłam w placówce banku w Rzeszowie ul.3go Maja, spędziłam tam dosłownie godzinę stojąc w kolejce do kasy.Czynna była tylko jedna kasa, a pani kasjerka przyjmowała dużą wpłatę (ponad 200 tysięcy)reszta klientów stała w kolejce i mimo próśb nie uruchomiono drugiej kasy.Po pierwsze dlaczego klientów z tak dużą kwotą transakcji nie bierze się do specjalnego pomieszczenia zapewniając im komfort transakcji?? Po drugie dlaczego pozostali klienci mają czekać godzinę? zebrała się grupa 10 osób czekających do kasy. Takie traktowanie nie jest na dzisiejsze czasy przy takiej konkurencji różnych banków na rynku kredyt bank nie robi łaski swoim klientom.Hasło zmieniamy się dla ciebie, które mają na plakatach wydaje się być kpiną- albo zmieniają się za wolno albo idzie to w złym kierunku..
28037