~ Klient Banku • 2013-03-17
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie najgorsza, ale i nie najlepsza. Dostęp internetowy: Brak opcji zerwania lokaty. Trzeba pisać emaile, lub dzwonić, a wszystko to trwa koszmarnie długo.. Elastyczność oferty: Jak poniżej odnośnie negocjacji. Możliwość negocjacji oferty: Bank twardo upiera się przy swoim, pomimo przysyłania błędnych lub nie kompletnych informacji na temat oprocentowania i terminów płatności.. Minimum formalności: Formalności i chwyty stosowane przez bank mają na celu jak najdłuższe przytrzymanie pieniędzy klienta. Np. Robicie przelew na lokatę Inteligo. Wasz Bank ma sesję elixir i przelewa pieniądze o 8:00 rano. Inteligo ma sesje przychodzące przed południem i koło 14:30. Nie liczcie jednak że wasze pieniądze ujrzycie tego dnia. Zerwanie lokaty trwa do tygodnia czasu. Wszystkie formalności są realizowane w ostatniej przewidzianej regulaminem chwili. Jak pisze że coś może być zrealizowane najpóźniej następnego dnia, to na pewno będzie zrealizowane następnego dnia wieczorem (na pewno nie z rana)..
27805