~ roman • 2012-08-14
Ocena:
nie narzekam. posiadam konto Direct , które spełnia moje oczekiwania . potrzebuję konta prostego, taniego i Direct takie jest. nie miałem żadnych problemów z obsługą. o kredytach się nie wypowiem gdyż takowych nie biorę (i obym nie musiał ;). opinie na temat Banku i to nie tylko ING są tak skrajne , że zastanawiam się czy nie jest to walka konkurencji . odnoszę bowiem wrażenie że niektóre są pisane jakby na zamówienie . mało tego- śledzę kilka portali oceniających banki i zauważyłem że niektóre opinie się tam powtarzają , co ciekawe treść identyczna przy zmieniających się datach edycji. co mogę jeszcze dodać- podczas wizyty w oddziale przy zakładaniu konta nikt nachalnie nie wciskał mi produktów , którymi nie byłem zainteresowany . ponieważ miałem kilka pytań związanych z obsługą konta przez internet (docierałem system) , wysyłałem zapytania drogą elektroniczną . czas oczekiwania na odpowiedź co najwyżej 1 doba , a nieraz i tego samego dnia. wszystko zależy od tego co kto chce od banku.
5661