ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Aplikacja do obsługi internetowej była świetna, teraz masakra! Owszem ogarnęlam temet, ale nikt nie ma prawa nazywać jej intuicyjną. Na co oni stawiają? Na grafikę ? Bo raczej nie na funkcjonalność. W poprzedniej wersji wszystko było czytelne nawet jak pierwszy raz wchodziłeś, teraz trzeba szukać zanim się przyzwyczaisz. Nawciskali jakichś pozornie przydatnych narzędzi (budżety itp), ale prostego jednorazowego przelewu z datą np z dwa dni do przodu już nie zrobisz. Obsługa w oddziałach...brrr wciskają i są namolni (a co powstrzymuje panią przed podjęciem decyzji? A nie twój zakichany interes!). Niech się bank zajmie systemem do obsługi klientów w oddziale, bo regularnie co tydzień są awarie, albo spowolnienie, albo się wiesza! A jak działa to też dramatycznie wolno. Niestety długo jestem klientem i wiem że podstawe operacje zabierają teraz 3 x tyle czasu co kiedyś. I to jest postęp? Poprawa funkcjonalności? Rozwiązania proklientowskie? Litości. Ich pracownicy w większości też pozostawiają wiele do życzenia. Mam przykre wrażenie, że ci dla których naprawdę liczył się klient (a nie tylko ślepe wciskanie) i coś wiedzieli (poza wystukaną na szkoleniu procedurą ) już tam nie pracują. Słabiutko szanowni państwo. Wydaje mi się, że bank chce pozbyć się klientów w "realu" chce tylko samoobsługujących się.