~ Meb • 2018-01-25
Ocena:
Aplikacja do obsługi internetowej była świetna, teraz masakra! Owszem ogarnęlam temet, ale nikt nie ma prawa nazywać jej intuicyjną. Na co oni stawiają? Na grafikę ? Bo raczej nie na funkcjonalność. W poprzedniej wersji wszystko było czytelne nawet jak pierwszy raz wchodziłeś, teraz trzeba szukać zanim się przyzwyczaisz. Nawciskali jakichś pozornie przydatnych narzędzi (budżety itp), ale prostego jednorazowego przelewu z datą np z dwa dni do przodu już nie zrobisz. Obsługa w oddziałach...brrr wciskają i są namolni (a co powstrzymuje panią przed podjęciem decyzji? A nie twój zakichany interes!). Niech się bank zajmie systemem do obsługi klientów w oddziale, bo regularnie co tydzień są awarie, albo spowolnienie, albo się wiesza! A jak działa to też dramatycznie wolno. Niestety długo jestem klientem i wiem że podstawe operacje zabierają teraz 3 x tyle czasu co kiedyś. I to jest postęp? Poprawa funkcjonalności? Rozwiązania proklientowskie? Litości. Ich pracownicy w większości też pozostawiają wiele do życzenia. Mam przykre wrażenie, że ci dla których naprawdę liczył się klient (a nie tylko ślepe wciskanie) i coś wiedzieli (poza wystukaną na szkoleniu procedurą ) już tam nie pracują. Słabiutko szanowni państwo. Wydaje mi się, że bank chce pozbyć się klientów w "realu" chce tylko samoobsługujących się.
31815