~ biotechnik • 2015-10-08
Ocena:
Dostęp internetowy: Przytłaczająca ilość opcji opisanych tak, że bez przeszkolenia nie jest się w stanie zrozumieć, o co chodzi, a i tak do pewnych opcji nie ma dostępu. Niektóre opcje są mylące i powodują irytujące pomyłki, np. niewysłanie przelewu lub brak aktualizacji danych. Całość wysoce nieintuicyjna.. Obsługa klienta w placówce: Dział obsługi biznesowej nie ma nawet możliwości wygenerowania pustych blankietów wniosków z działu kont osobistych, a więc jeśli chcesz być klientem i takim, i takim, to równie dobrze możesz sobie te konta założyć w dwóch różnych bankach.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mimo kilkukrotnej prośby telefonicznej o przesłanie mi oferty kredytu na pocztę elektroniczną, byłem systematycznie ignorowany.. Elastyczność oferty: System rządzi. Kompletna sztywność.. Wysokość opłat i prowizji: Rozsądna wysokość opłat za przelewy walutowe. Przelewy pomiędzy bankami ING w różnych krajach przechodzą bardzo szybko.. Oferta kart płatniczych: Kompletną pomyłką jest karta przedpłacona. Mimo że z założenia jest kartą na okaziciela, okaziciel ma bardzo ograniczone możliwości działania.
28325