ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Przytłaczająca ilość opcji opisanych tak, że bez przeszkolenia nie jest się w stanie zrozumieć, o co chodzi, a i tak do pewnych opcji nie ma dostępu. Niektóre opcje są mylące i powodują irytujące pomyłki, np. niewysłanie przelewu lub brak aktualizacji danych. Całość wysoce nieintuicyjna.. Obsługa klienta w placówce: Dział obsługi biznesowej nie ma nawet możliwości wygenerowania pustych blankietów wniosków z działu kont osobistych, a więc jeśli chcesz być klientem i takim, i takim, to równie dobrze możesz sobie te konta założyć w dwóch różnych bankach.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mimo kilkukrotnej prośby telefonicznej o przesłanie mi oferty kredytu na pocztę elektroniczną, byłem systematycznie ignorowany.. Elastyczność oferty: System rządzi. Kompletna sztywność.. Wysokość opłat i prowizji: Rozsądna wysokość opłat za przelewy walutowe. Przelewy pomiędzy bankami ING w różnych krajach przechodzą bardzo szybko.. Oferta kart płatniczych: Kompletną pomyłką jest karta przedpłacona. Mimo że z założenia jest kartą na okaziciela, okaziciel ma bardzo ograniczone możliwości działania.